سوله آکام فلز

حضور تیم فوتبال امید در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی نیست

حضور تیم فوتبال امید در بازیهای کشورهای اسلامی هنوز نهایی نشده و بستگی به تصمیم مهدوی کیا دارد.

اصغر رحیمی در گفت و گو با ایسنا در باره ی وضعیت حضور تیم ملی فوتبال امید در بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه بیان کرد: با ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال صحبت کردم و قرار شد با مهدی مهدوی کیا صحبتی داشته باشد. تیم فوتبال امید مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را در ازبکستان دارد و اگر بخواهد در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کند و سپس به بازی های آسیایی هانگژو برود، ممکن است خسته باشد. بنابراین ما تصمیم به حضور در این بازیها را به خودشان سپردیم.

رحیمی در مورد تعداد نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی گفت: هنوز در رشته‌هایی که به صورت ماده‌ای برگزار می شوند، تعداد نفرات نهایی نشده و حضور فوتبال هم نهایی نیست با این حال فکر می کنم حدود ۳۵۰ تا ۳۷۰ ورزشکار در این بازی ها داشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی جدیدی از جایگاه ایران در بازی ها دارد یا خیر؟ تصریح کرد: پیش بینی تقریبا همان است. ما همیشه در بازی های کشورهای اسلامی بین رده دوم تا چهارم بوده ایم. در این بازی ها هم جایگاه اول برای ترکیه میزبان است. ترکیه بیش از حد دنبال مدال است و رشته ها و ماده هایی را گذاشته یا حذف کرده که خودش بتواند مدال بگیرد. البته همیشه این مسئله در بازی ها مرسوم است. ایران، آذربایجان و اندونزی کاروان های بزرگی دارند که برای جایگاه های بعدی به رقابت می‌پردازند.

او در  پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چالش خاصی در مورد حضور در بازیها دارند یا خیر؟ گفت: چالشی با فدراسیون ها نداریم و بعد از ماه رمضان نشست های تخصصی خود را با فدراسیون ها دوباره آغاز می کنیم. هنوز برای اعلام اسامی نهایی نفرات فرصت داریم. کمیته برگزاری بازی ها نیز تلاش می کند، بازی ها را خوب برگزار کند اما زیاد حرفه ای نیستند با این حال  اگر نکته ای باشد، به آنها می گوییم که توجه کنند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد-پیام امروز

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *