سوله آکام فلز

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان

شرکت‌های سازنده تجهیزات پزشکی در بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان حضور می‌یایند و آخرین دستاوردهای خود را به بازارهای جهانی معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که ۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود، برترین نمایشگاه این کشور در تامین نیازهای فناورانه و تجهیزاتی بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و کلینیک‌ها است و دستاوردها و توانمندی‌های کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد.

این فرصت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی هم قرار گرفته تا بتوانند در این رویداد جهانی مشارکت کنند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی، امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه پزشکی را در این رویداد فراهم کرده ‌است تا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در پاویون شرکت‌های ایرانی به نمایش بگذارند و با بازار جهانی این حوزه هم آشنا شوند.

این نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برگزار می‌شود که برای شرکت‌های متقاضی، مزایایی چون حضور در نشست‌های رودررو و مذاکرات تجاری به همراه دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند-پیام امروز

کارشناسان مرکز Solar AURA که در زمینه امنیت اطلاعات تخصص دارد، نسبت به وجود وب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *