سوله آکام فلز

دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف سلاح گرم-پیام امروز


سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: در اسفند ماه ۱۴۰۲ در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقدار زیادی پول و تلفن همراه به عنف در محدوده “خاورشهر”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در نوزدهم فروردین ماه امسال مخفیگاه متهمان را در محدوده “خاورشهر” شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهمان طی دو عملیات مجزا و پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر که در بازری از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح کمری (کلت) به همراه ۳ عدد خشاب، ۴ فشنگ جنگی و ۲ قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان که دارای سابقه سرقت بودند علیرغم انکار‌های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت به عنف معترف که در این خصوص چهار شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کنند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند-پیام امروز

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *