سوله آکام فلز

رئال مادرید ۳-۳ منچسترسیتی/ تساوی در فستیوال گل‌های تماشایی+ فیلم-پیام امروز


تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه مسقف سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و تماشایی به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در همان اوایل بازی منچسترسیتی میزبانش را غافلگیر کرد. در دقیقه ۲ در شرایطی که سیتی پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شده بود، سیلوا با ضربه‌ای غافلگیرکننده، توپ را از کنار دیوار دفاعی عبور داد و وارد دروازه کرد. گلی که روی اشتباه جایگیری لنین دروازه رئال به دست آمد.

شاگردان آنچلوتی، اما خیلی زود جبران کردند و با زدن دو گل پیاپی کامبک زدند و از حریف پیش افتادند. ابتدا در دقیقه ۱۲ ادواردو کاماوینگا در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او با برخورد به دیاز تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. سه دقیقه بعد روی پاس طلایی وینیسیوس، توپ به رودریگو رسید و این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت زمینی و آرام توپ را از بین پا‌های آکانجی و از کنار دستان اورتگا عبور داد و وارد دروازه کرد تا بازی ۲-۱ شود.

در نیمه دوم منچسترسیتی هجومی ظاهر شد و رئال کاملا به لاک دفاعی رفت تا اینکه در دقیقه ۶۶ ستاره انگلیسی سیتی بازی را به تساوی کشاند. روی همکاری فیل فودن با یک شلیک فوق العاده زیبا توپ را به گوشه بالای دروازه فرستاد؛ جایی که این بار هیچ کاری از دست لنین ساخته نبود.

سیتی خیلی زود گل سوم را هم با یک شوت دیگر زد. در دقیقه ۷۱ شوت فنی و از راه دور گواردیول مدافع پیش تاخته سیتیزن‌ها دروازه رئال را برای بار سوم باز کرد.

پس از دریافت گل سوم و با ورود مودریچ به زمین، رئال بازی را دست گرفت و سیتی را به عقب راند. تا اینکه در دقیقه ۷۹ ارسال وینیسیوس به تیر مخالف با ضربه والی تماشایی والورده به گل تساوی رئال مادرید تبدیل شد تا هر سه گل مسابقه به شکلی بسیار زیبا زده شده باشد.

با این نتیجه روند ۱۰ پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا پاره شد، اما باز هم این تیم دست بالاتر را در بازی هفته آینده در ورزشگاه اتحاد خواهد داشت.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند-پیام امروز

رضامراد صحرایی در آئین بزرگداشت و تکریم معلمان نمونه شهرستان‌های استان تهران در مجتمع فرهنگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *