سوله آکام فلز

رونمایی از تولیدات مقابله با بحران با همکاری شرکت‌های دانش‌‌بنیان در نمایشگاه "ایران قوی"

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پیام امروز، محمدحسن نامی در حاشیه برگزاری دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی ایران قوی که صبح امروز در مصلای تهران برگزار شد اظهار کرد: نخستین رویداد ایران قوی سال گذشته برگزار شد و امروز دومین رویداد آن برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳۱ دستگاه‌، سازمان و وزارتخانه عضو شورای عالی بحران هستند و با اضافه کردن دستگاه‌های زیرمجموعه نهاد رهبری به ۳۴ دستگاه می‌رسد.

نامی افزود: وزارتخانه‌ها، سازما‌ن‌ها و شرکت‌های صنعتی مرتبط با تولیدات بحران و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان که محصولات جدیدی در جهت پیشگیری و مقابله و بازسازی و بازتوانی تهیه کرده‌اند و امسال جدیدترین تولیدات خود را تولید کرده‌اند در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: جهان با چالش‌های جدیدی با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی روز به روز روبرو می‌شود. ضمن اینکه کشور ما با توجه به شرایط اقلیمی و جوی و همچنین موقعیت جغرافیایی که در منطقه خشک قرار دارد با این شرایط روبرو هستیم و لذا روز به روز ما باید آمادگی بیشتری برای مقابله با بحران‌های مختلف داشته باشیم.

نامی ادامه داد: هدف از این آمادگی حفظ جان و دارایی‌های مردم است و راهی ندارد جز اینکه ما مجهز بشویم به آخرین دستاوردهای روز دنیا و دستاوردهای دانشمندان خودمان در زمینه تولید فناوری‌های جدید که ان‌شاءالله از همه این تولیدات در نمایشگاه بحران رونمایی خواهیم کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران،‌ از جمله سازمان بهداشت جهانی و همچنین سازمان ملی مهاجرت حضور خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پاسخ به این پرسش که چه میزان آمادگی در سازمان مدیریت بحران برای مقابله و پیشگیری از حوادث طبیعی وجود دارد افزود: در مقایسه با کشورهای جهان نمره ما بالا است. ضمن اینکه در مواقع بحران امتیاز کشور ما بر این است که مردم نیز امدادرسانی و کمک‌رسانی می‌کنند البته مدیریت همه این امدادرسانی‌ها در ستاد بحران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی-پیام امروز

دانشمندان از هوش مصنوعی برای ساخت مدلی سه بعدی از انفجار انرژی یا شعله استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *