سوله آکام فلز

رژیم صهیونیستی تصور کرد با حذف فیزکی شهید فخری زاده ضربه مهلکی به توان علمی ایران می‌زند

ی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش به مناسبت هفته صنعت دفاعی با حضور در منزل شهید هسته ای و دفاعی محسن فخری زاده با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور و شهید نامدار وزارت دفاع  شهید محسن فخری زاده اظهارکرد: در طول دوره حضورم در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نزدیک با سجایای اخلاقی، روحیه ولایی، انقلابی، تلاشگر و با پشتکار این شهید بیشتر آشنا شدم و همواره این دلسوزی و خیرخواهی خالصانه ایشان برای نظام و نیروهای مسلح را می‌ستودم.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی چنین تصور کرد که با حذف فیزیکی این دانشمند برجسته، ضربه مهلکی به توان علمی جمهوری اسلامی ایران خواهد زد، لیکن همان‌گونه که فرماندهی معظم کل قوا بعد از شهادت این عنصر بی نظیر هسته ای و دفاعی بیان فرمودند، برنامه ها و راه این شهید سعید بلافاصله با قدرت و گستردگی هرچه بیشتر توسط سایر دانشمندان و شاگردان متعهدش ادامه یافت و خون پاک شهید دکتر فخری زاده منشأ تحولات و پیشرفت های بی‌نظیری در حوزه های علمی، پژوهشی و نوآوری دفاعی شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس و شیطان بزرگ آمریکا با ریختن خون پاک دانشمندان مظلوم ملت ایران، میزان ترس،  وحشت و ناامیدی خود را از پیشرفت های علمی کشور نشان داد و ثابت کرده‌اند  به هیچ اندازه و میزان از رشد، پیشرفت، رفاه و آسایش این ملت رضایت ندارند و هدف اصلی شان نابودی و از هم گسیختگی این کشور متحد و یکپارچه است.

وزیر سابق دفاع تصریح کرد: بیش از چهار دهه دشمنی، ظلم، جنایت و جنگ نظام سلطه با ملت رشید ایران اسلامی به ما آموخت که در تمامی حوزه های علم و فناوری و دانش هسته‌ای و دفاعی فقط به ظرفیت‌های داخلی و ملی و استعداد جوانان این مرز و بوم تکیه کنیم و به هیچ وجه به تعهد، قول، وعده، لبخند و رضایت دروغین دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی دل نبندیم.

حاتمی افزود: بحمدالله به برکت خون پاک شهدای والامقامی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده ها، نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه‌های مختلف، هندسه قدرت را در سطح منطقه و نظام بین الملل با اقتدار و عزت تغییر داده است.

 مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: توطئه هایی نظیر هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه، ترور دانشمندان هسته ای و فرماندهان نظامی و شخصیت‌های برجسته علمی و دانشگاهی و انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی هرگز نخواهد توانست ذره ای از اراده و عشق ملت شریف ایران نسبت به اسلام و آرمان های والای انقلاب اسلامی بکاهد.

حاتمی افزود: فرزندان غیور و مبارز ملت ایران در تمامی سنگرهای علمی، دفاعی، اقتصادی و سیاسی از هیچ تلاشی برای اقتدار روزافزون نظام اسلامی فروگذار نخواهند کرد و ان شاء الله ملت بزرگ ایران هرچه زودتر به قله های پیشرفت و تعالی خواهد رسید .

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش تبیین اندیشه والای شهید فخری زاده را برای مردم عالم دوست ایران اسلامی، ضروری دانست و افزود: باید با استفاده از ساز و کارهای مناسب فرهنگی و علمی اندیشه این شهید هسته ای و دفاعی کشور که برای ملت ایران به عنوان اسطوره و نماد علمی مطرح است ، بیش از پیش تبیین گردد تا مسیر پر تلألو شهید دکتر فخری زاده به ویژه در میان جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، پرشتاب شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند-پیام امروز

 جلسات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *