سوله آکام فلز

زارع با عکس چه کسی در فینال جام تختی اشک ریخت؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین زارع عضو سنگین‌ وزن تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و دو مسابقه جهانی ۲۰۲۱ اسلو و ۲۰۲۲ بلگراد که در سه سال متوالی به ترتیب برنز المپیک و طلا و برنز جهان را از آن خود کرده است، از جام تختی وارد چرخه انتخابی سال ۲۰۲۳ شد و با شکست ۸ بر صفر امیررضا معصومی در فینال این رقابت‌ها برای چهارمین بار متوالی حضورش در تیم ملی بزرگسالان را قطعی کرد.

این کشتی‌گیر بعد از آنکه فینال را به پایان رساند، در حالی که اشک می‌ریخت، عکسی را با خود دور تشک گرداند که عکس جوانی به نام «سیدابوالفضل هاشمی» که به تازگی درگذشته است.

ابوالفضل در گذشته یکی از هم‌باشگاهی‌های امیرحسین بود که در ۱۵ سالگی درگیر بیماری سرطان شد اما توانست بر این بیماری غلبه کند اما پس از آن دچار عفونت ریه شد و به همین علت درگذشت.

ابوالفضل که همچنان با امیرحسین در ارتباط بود، چند روز پیش از جام تختی با قهرمان سنگین وزن جهان صحبت کرد و برایش دعا کرد که امسال هم به عضویت تیم ملی درآید.

زارع به او قول داده بود که در جام تختی اول خواهد شد اما ابوالفضل آن‌قدر زنده نماند که شاهد قهرمانی امیرحسین زارع در جام تختی باشد و عضو تیم ملی آزاد بعد از آنکه به قولش عمل کرد، قهرمانی در جام تختی را به روح ابوالفضل هاشمی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد-پیام امروز

وحید امیری  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل این تیم برابر تیم سپاهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *