سوله آکام فلز

زنجان میزبان اردوی تیم‌ملی راگبی بزرگسالان

ایسنا/زنجان معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، از برگزاری اردی تیم‌ملی راگبی بزرگسالان در زنجان خبر داد.

غفار امانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اردوی تیم‌ملی راگبی بزرگسالان قرار است طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده از ۲۲ تا ۳۱ خردادماه برگزار شود، گفت: اردوی مذکور در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه جلسه هماهنگی برگزاری اردوی تیم‌ملی راگبی بزرگسالان با حضور اعضای راگبی استان برگزار شده است، افزود: راگبی رشته‌ای است که در میان جوانان و خانواده‌ها کمتر شناخته شده است، به همین خاطر این میزبانی می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ و ترویج این رشته بوده و در جذب و گسترش آن تأثیر به سزایی داشته باشد.

این مسئول با اشاره به المپیکی بودن این رشته ورزشی و فعال بودن آن فقط در ۱۲ استان، اظهار کرد: استان زنجان پیش از این نیز چهار میزبانی اردوی تیم‌ملی این رشته را که شامل یک اردوی زیر ۲۰ سال و سه اردوی بزرگسالان بود، برگزار کرده است و می‌تواند با جذب ورزشکاران در کوتاه‌مدت گوی سبقت را از شیراز ربوده و قطب راگبی کشور شود.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این میزبانی، احیا و ترویج این رشته در استان و جذب ورزشکار است و در این راستا دست یاری به سوی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها دراز می‌کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر -پیام امروز

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی آبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *