سوله آکام فلز

ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی-پیام امروز


جواد نوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و مسئول ساخت مسکن خیرین ساز در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در ساخت مسکن برای محرومان را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار داده ایم گفت: با استفاده از حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین تا به امروز توانستیم برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را با ظرفیت انجمن خیرین مسکن رفع کنیم.

وی ادامه داد: با توان این انجمن از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته است و اخیرا این انجمن ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار را شروع کرده‌اند و این واحد‌ها هم در اختیار نیازمندان شناسایی شده، قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ساخت این واحد‌ها به طور معمول در دماوند، ملارد، پرند و رباط کریم بوده که میانگین آورده متقاضیان برای ساخت این واحد‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان بوده است که علاوه بر ساخت واحدمسکونی برای متقاضیان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم برای متقاضیان گام‌های خوبی برداشته شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: وظیفه داریم مشکل نیازمندان در بخش مسکن را حل کنیم و تا کنون هم با ارایه وام بلاعوض مشکل افراد نیازمند در بخش ودیعه و رهن مسکن را حل کردیم. البته رسانه‌ای کردن این موضوع و عملکرد‌ها باعث می‌شود تقاضا‌ها افزایش پیدا کند و البته این امکان فقط در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد-پیام امروز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌)، موادی از لایحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *