سوله آکام فلز

ستاره نیمکت‌نشین پاریس هدف بعدی مورینیو در نقل و انتقالات

ژوزه مورینیو به دنبال به خدمت گرفتن جورجینیو واینالدوم هلندی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو هنوز ساخت پروژه بزرگ خود را با رم به پایان نرسانده است و او اکنون باشگاه را برای جذب جورجینیو واینالدوم هافبک پاری سن ژرمن تحت فشار قرار داده است.

پاری سن ژرمن قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه این هافبک هلندی را در لیست فروش خود قرار داده‌اند. لوییس کامپوس مدیر ورزشی و کریستوف گالتیه این تیم مربی مشتاق ساخت پروژه‌ای جذاب در پاریس هستند.

مدیر برنامه این بازیکن اوایل این ماه وینالدوم را به رم و میلان پیشنهاد داد و رم توانست خیلی سریع وارد عمل شود و پیشنهاد خود را برای واینالدوم ارائه دهد. مورینیو از طرفداران بازیکن پیشین لیورپول است و معتقد است که او برای سیستم تاکتیکی خود در رم بسیار مناسب است.

جالوروسی‌ها می‌توانند جورجینیو واینالدوم را به صورت قرضی با گزینه خرید ۲۰ میلیون یورویی به خدمت بگیرند. موضوع اصلی اما دستمزد بازیکن هلندی است.

واینالدوم در حال حاضر حدود ۹ میلیون یورو خالص در هر فصل در پاریس به دست می‌آورد و پاری سن ژرمن می‌تواند نیمی از آن را بپردازد و رم باقی مانده آن را پرداخت کند.

مورینیو نمی‌خواهد وینالدوم را از دست بدهد و به همین دلیل مدیران جیالروسی را برای جذب او تحت فشار قرار داده است. تیاگو پینتو مشتاق است این اتفاق بیفتد و هم‌چنین سعی دارد با بازگرداندن آمادو دیوارا و جاستین کلایورت تیم رم را برای فصل  بعد تقویت کند.

هم‌چنین رم به دیبالا قراردادی ۳ ساله با دستمزد ۶ میلیون یورو در هر فصل با احتساب پاداش پیشنهاد داده است.

تاکنون مهم‌ترین خرید تیم رم ایتالیا نمانیا ماتیچ بوده است. نمانیا ماتیچ ۳۳ ساله که در ۵ سال حضور در اولدترافورد ۱۸۹ بازی برای قرمزها انجام داد، بار دیگر شاگرد مورینیو شد. این بازیکن صرب در چلسی و یونایتد برای مورینیو بازی کرد و حالا برای سومین‌بار در تیم او حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند-پیام امروز

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  پیش از شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *