سوله آکام فلز

شجاعیان: استقلالِ شفر می‌توانست قهرمان آسیا شود/ هوادار می‌تواند شگفتی‌ساز جام حذفی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال هوادار درباره حضور مسعود شجاعی در این تیم، گفت: مطمئناً هم من و هم بازیکنان جوان تیم می‌توانیم از تجربه آقامسعود (شجاعی) ‌استفاده کنیم و خوشحالیم که او در کنار ما هست و امیدوارم که در کنار هم کمک کنیم که تیم‌مان را در نیم‌فصل دوم به بالای جدول برسانیم.

وی در واکنش به ناراحتی ساکت الهامی از شرایط زمین چمن تمرین تیم هوادار تصریح کرد: اکثر تیم‌های تهرانی در زمستان همین مشکل را دارند، چون تعداد تیم‌ها زیاد است و زیرساخت خوبی هم وجود ندارد. بیشتر مصدومیت‌ها هم در زمستان به وجود می‌آید و بعد از تعطیلی ۵۰ روزه لیگ به خاطر جام جهانی هم مصدومیت‌ها بیشتر شده است.

 

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره همکاری با الهامی خاطرنشان کرد: کار کردن با کسی که دو قهرمانی در جام حذفی دارد شیرین است و امیدوارم بتوانیم از تجربیات او در جام حذفی استفاده کنیم و بتوانیم یک شگفتی دیگر با الهامی به همراه هوادار داشته باشیم و در لیگ هم به رتبه‌های بالاتر برسیم.

شجاعیان در واکنش به این موضوع که از جو پرهیاهو استقلال به تیم ساکت هوادار رسیده است، گفت: بازی کردن در استقلال خاطرات شیرینی به همراه داشت و همیشه برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امسال هم این تیم قهرمان شود و برای آنها دعا می‌کنم. قسمت من این بود که بعد از چهار پنج سال از استقلال خارج شوم و به تیمی بروم که حاشیه کمتری دارد و تمرکز بیشتری روی فوتبال دارم. امیدوارم بتوانم خودم را دوباره ثابت کنم و همان داریوش شجاعیان سابق شوم.

وی در پاسخ به این سؤال که «چرا استقلال شفر در کسب نتیجه موفق نبود؟»، تصریح کرد: من در سال‌هایی که در استقلال بودم، همیشه تیم‌مان خوب بود، ولی تیمی که شفر درست کرده بود تیم خیلی خوبی بود. به نظر من یکی از ایراداتی که لیگ قهرمانان آسیا دارد فصل‌ها به هم می‌خورد و تیم‌ها تغییرات زیادی داشتند. آن سال ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم، ولی در شروع فصل بعدی فوتبال خودمان ۹ نفر از تیم ما جدا شدند و تیم دیگری از استقلال به آسیا رفت. من هم در آن مقطع مصدوم شدم. تغییرات مکرر در یک تیم باعث می‌شود که مشکلاتی به وجود بیاید. ثبات مدیریتی و مربیگری خیلی بیشتر می‌تواند به تیم‌ها کمک کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که از این باشگاه طلبی دارد، گفت: نه، من طلبی ندارم و با استقلال تسویه کردم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند-پیام امروز

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *