سوله آکام فلز

شفافیت ملاک عمل در فرآیند ثبت نام دانش آموزان باشد

ایسنا/فارس وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در فرایند ثبت نام دانش اموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

دکتر یوسف نوری شنبه ۲۴ اردیبهشت در ارتباط وب کنفرانسی با گردهمایی روسای ادارات ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور در شیراز گفت: از تلاش‌ها و زحمات و حضور موثر معلمین در دوران کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با تاکید بر نظارت‌های دقیق و همه جانبه، عنوان کرد: باید نظارت‌ها دربرگیرنده تمام مناطق و مدارس اعم از شهر و روستا باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شهریه‌های ثابت و غیرثابت در مدارس غیر دولتی کاملا مشخص شود.

نوری همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های جبرانی تابستانه دانش آموزان، ادامه داد: دوره‌های تابستانه در قالب دوره‌های جبرانی آموزشی و پرورشی بصورت تلفیقی برگزار شود و صرفا به اموزش پرداخته نشود.

او گفت: باید در فرایند ثبت نام‌های دانش اموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد شود و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

نوری با اشاره به نظام اداری و جدیت در اجرا، بیان کرد: برنامه‌های راهبردی تنها حدود ۱۰ درصد از مسیر است و این اجرا است که ۹۰ درصد دیگر را دربر می‌گیرد پس باید در نظام اداری، اجرا را بیشتر جدی گرفته شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت-پیام امروز

 شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *