سوله آکام فلز

شمسایی: باید به تصمیم اسماعیل‌پور احترام گذاشت/ از کسی نمی‌ترسم

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است خداحافظی اسماعیل‌پور کاملا شخصی بوده و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در قرقیزستان عنوان کرد: زمان خیلی کمی برای آماده‌سازی داشتیم و باید با یکسری از بازیکنان کار می کردم که تا به حال پیراهن تیم ملی را نپوشیده بودند. این مسابقات برای من اهمیت زیادی داشت. خدا را شکر که صعود کردیم. صدرنشینی و صعود برای من مهم بود و هم بازیکنان تیم ملی و هم کادر فنی شناخت متقابل خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کردند.

وی ادامه داد: به هر حال یکسری بازیکنان جدید به تیم ملی آمده بودند و برای وفق پیدا کردن با شرایط، زمان احتیاج دارند. به هر حال وقت می‌برد تا آنها به خودشناسی برسند و سپس بتوانند با تفکرات و اهدافی که ما داریم، هماهنگ شوند و بتوانند کامل آن را پیاده کنند. تغییر نسل با تغییر آدم متفاوت است. ما باید پایه‌های مناسبی داشته باشیم تا در آینده از آن‌ها در تیم ملی فوتسال که ویترین فوتسال است، استفاده کنیم. متاسفانه سن لیگ ما بالاست و ستاره های حاضر در لیگ میانگین سنی بالایی دارند. جوانان کمی در تیم‌های باشگاهی‌شان بازی می‌کنند که بتوانند خودی نشان دهند و در لیگ بدرخشند که این برای آینده فوتسال بد است. ماحصل جوانان و امیدهاست که در بزرگسالان نمود پیدا می کنند و چه باشگاه‌ها و چه فدراسیون در رده ملی باید به این نکته مهم توجه کنند و هر چه زودتر به آن سر و سامانی دهند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی برای برگزاری بازی‌های دوستانه عنوان کرد: برنامه ما به کمیته فوتسال ارائه شده است و پروسه‌ای دارد که باید طی شود تا هماهنگی لازم برای برگزاری دیدارهای دوستانه انجام شود. ما در زمان تعطیلات لیگ باید این بازی های دوستانه را انجام دهیم و باید دید تا آن زمان کدام یک از بازی‌هایی که برنامه‌ریزی شده عملیاتی می‌شود.

او در خصوص وضعیت کمیته فوتسال و بلاتکلیفی تیم‌های پایه توضیح داد: ساختار یک گروه همیشه مهم است و اصولی تاکنون کارهایی که خواسته شده را انجام داده است. اردوی اول ما چه از لحاظ خدماتی و چه از نظر لباس خوب بود و برای اردوی نخست مناسب بود. امیدوارم در ادامه مسیر اتفاقات خوب رخ دهد تا تیم ملی به اهدافش برسد.

شمسایی درباره حواشی خداحافظی اسماعیل‌پور گفت: او زمانی که جوان بود، در تیم فوتسال فولاد ماهان هم‌بازی من و بسیاری از بزرگان فوتسال بود. او یکی از افتخارات فوتسال ایران است و برای زحماتی که کشیده است، روی سر ما جا دارد. این تصمیمی که او گرفته کاملا شخصی است و باید به آن احترام گذاشت. من قبل از این که لیست تیم ملی را بدهم با او صحبت کردم زیرا می‌توانست کارایی لازم را برای تیم ملی به عنوان یک بازیکن باتجربه داشته باشد. چیزی که مهم است، احترام به تصمیم اسماعیل‌پور است و امیدوارم جانشین خوبی برای این بازیکن پیدا شود که این خیلی سخت است.

وی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم از یکدیگر حمایت کنیم. من کیسه برای جایی ندوختم و هر کسی بتواند کمک کند، از او استفاده خواهیم کرد. من از چیزی نمی‌ترسم و کار خودم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند-پیام امروز

دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران یادواره آزادسازی خرمشهر در شهر‌های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *