سوله آکام فلز

شهدای مدافع حرم ارتش از مرزهای عقیدتی دفاع کردند

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا و روایت زندگی و شهادتشان، از مصادیق مهم و بی بدیل جهاد تبیین و تشریح ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ستاد خلبان علی اقلیمی در بازدید از نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید قوطاسلو ارتش در شهر ابریشم اصفهان بیان کرد: شهید محسن قوطاسلو و شهدای مدافع حرم، هم در دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران و هم در دفاع از مرزهای عقیدتی‌ اسلام ایفای نقش ایثارگرانه کرده‌اند.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و روایت زندگی و شهادتشان، از مصادیق مهم و بی بدیل جهاد تبیین و تشریح ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است. در این نمایشگاه بزرگ هم مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور، تعداد زیادی از ادوات و تجهیزات و امکانات آموزش خلبانی و فنی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: استاد خلبانان و اساتید مهندسی بالگرد این پایگاه نیز در نمایشگاه حضور دارند و ضمن تشریح نبردهای بی بدیل خلبانان هوانیروز ارتش در دفاع از میهن اسلامی در دفاع مقدس و نیز پروازهای امدادی هوانیروز در سالهای مختلف در خدمت به مردم ،روند توسعه و پیشرفت هوانیروز را در محورهای تجهیزات، دانش فنی و پروازی و نیروی انسانی برای بازدید کنندگان بیان می‌کنند.

سرهنگ اقلیمی با گرامیداشت روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی را گرامیداشت و گفت: ایمان، اخلاص، دانش، تدبیر و دوراندیشی و بصیرت شهید صیاد شیرازی از ویژگی‌های این شهید عزیز است که امروز دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آموختن درسهای زندگی نظامی خود الگو و اسوه قرار داده‌اند.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی-پیام امروز

نشست هماهنگی ستاد برگزاری هفته میراث‌فرهنگی و تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته برگزار شد. در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *