سوله آکام فلز

عبدی: مقابل هوادار بدشانس بودیم/ گرفتن یک امتیاز در ۳ بازی خوب نیست

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر هوادار اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم، اما روی یک ضدحمله به تیم حریف ضربه ایستگاهی دادیم و در نهایت گل خوردیم. در آن شرایط بازگشت به بازی بسیار سخت بود، ولی ما این کار را انجام دادیم و بعد از زدن گل مساوی چند موقعیت خوب دیگر هم از دست دادیم که مهمترین آن در ثانیه‌های آخر بود. متأسفانه ما با بدشانسی مقابل هوادار به مساوی رسیدیم و حق‌مان بُرد بود.

 

وی در مورد عملکرد ضعیف نساجی در سه بازی گذشته تصریح کرد: قبول دارم که گرفتن یک امتیاز در سه بازی خوب نیست و ما هم راضی نیستیم. در بازی با آلومینیوم که ۱۰ نفره شدیم و در بازی با صنعت نفت هم این باور را داشتیم که می‌توانیم به راحتی تیم حریف را شکست دهیم، اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. البته در بازی با هوادار واقعاً بدشانس بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی با اشاره به دو بازی بعدی تیمش در لیگ برتر گفت: ما باید در دو مسابقه آینده با تراکتور و پرسپولیس روبه‌رو شویم که قطعاً بازی‌های سختی برای نساجی خواهد بود. با این حال ما باید در این دو بازی نتایج چند بازی گذشته را جبران کنیم و مطمئناً انگیزه زیادی خواهیم داشت که  نشان دهیم تیم خوبی هستیم. تمام هدف ما این است که از دو بازی بعدی امتیازهای خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم-پیام امروز

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *