سوله آکام فلز

عدم حضور تیم سوم لیگ در جام باشگاه‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد روز ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام رسید که پتروپالایش بلیش تاکستان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و بانک شهر، انبوه‌سازان هوتن قائمشهر و ستارگان ساری در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

فدراسیون کشتی پیش از برگزاری این مرحله اعلام کرده بود که امسال بعد از چند سال وقفه، به دنبال برگزاری دوباره جام باشگاه‌های جهان است. به این ترتیب قرار شد سه تیم اول لیگ برتر آزاد و به همراه سه تیم خارجی بهمن ماه در تهران به رقابت با هم بپردازند.

 

تیم بلیش میزبانی و هزینه‌های برگزاری جام باشگاه‌های جهان را برعهده گرفته است و به نظر می‌رسد بانک شهر نیز یکی دیگر از تیم‌های شرکت‌کننده باشد، اما هوتن قائمشهر قصدی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

ایمان محمدیان سرمربی هوتن و عضو کادر فنی تیم ملی آزاد در این باره به تسنیم گفت: هدف ما بلندمدت است و به احتمال فراوان در لیگ سال‌های آینده هم شرکت خواهیم کرد، اما با توجه به صحبت‌هایی که بوده، در جام باشگاه‌های جهان تیم نخواهیم داشت.

باید دید باتوجه به تصمیم هوتن، آیا تیم ستارگان ساری تیم همیشه حاضر در لیگ برتر جایگزین قائمشهری‌ها در جام باشگاه‌های جهان خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تیم ملی فوتبال بانوان به مصاف بلاروس می‌رود-پیام امروز

 تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه ۱۴۰۳ دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *