سوله آکام فلز

فنی و حرفه‌ای تنها دانشگاه مهارت‌محور کشور/ نیاز ۳ میلیاردی برای تجهیز خوابگاه دانشگاه

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان گفت دانشگاه فنی حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه مهارت محور کشور در راستای تحقق شعار سال گام بر می دارد.

منصور غفاری ظهر امروز در جشنواره جایزه ملی صنعت ورزش که در دانشکده فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند سه ورزش شنا، سوارکاری و تیراندازی را به فرزندان خود بیاموزید که خوشبختانه گلستان در صنعت پردرآمد سوارکاری جزو بهترین‌ها است و علاوه بر صنعت سوارکاری در صنایع مختلف اعم از والیبال، فوتبال،  بسکتبال، کبدی و حتی فوتبال حرفی برای گفتن دارد.

وی خواستار برگزاری دوباره جشنواره جایزه ملی صنعت ورزش در استان گلستان شد و افزود: در سالی که مزین به تولید ملی، دانش بنیان و اشتغال آفرین است در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان تنها دانشگاه مهارت‌محور کشور که وظیفه نسل نخبه، کارآفرین و ماهر را برعهده دارد این شعار مصداق پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان، خواستار رفع مشکل تامین خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان شد و متذکر شد: خوابگاه این دانشگاه برای تجهیز به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

غفاری با بیان اینکه رسالت دانشگاه ها در تحقق شعار سال وصل کردن دانشگاه به صنعت است، خاطرنشان کرد: جشنواره آثار مختلفی را دریافت کرد که برخی از آثار می تواند به سمت دانش بنیان و تجاری سازی حرکت کند.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران + فیلم-پیام امروز

 مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *