سوله آکام فلز

قرعه‌کشی جام تورلیخانوف/ مصاف حسن یزدانی با نایب قهرمان جهان در گام نخست

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی آزاد جام تورلیخانوف به عنوان یکی از ۴ تورنمنت موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در آلماتی قزاقستان برگزار شد.

نتایج قرعه تیم منتخب کشتی آزاد ایران که با ۴ نماینده در این مسابقات شرکت کرده، به شرح زیر است:

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، حسن یزدانی دارنده مدالهای طلای جهان و المپیک در دور نخست به مصاف فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۸ از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر در دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور به مصاف ویکی از هند و اسلام بک الیاس اف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ شرکت کننده دارد، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آکژان آیتبکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و دیپاک از هند می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که با حضور ۸ کشتی گیر برگزار می‌شود، امیرحسین زارع در دور نخست با اولگ بولتین از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده کشتی میان لخاگواگرل مونختور از مغولستان و علیشیر یرگالی از قزاقستان قرار می گیرد.

مسابقات اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم فردا (شنبه) و رقابت های اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

چلسی ۲ – ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم-پیام امروز

۰۰:۳۵ – ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۵ – ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ لیگ برتر انگلیس؛ در دیداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *