سوله آکام فلز

قول بنتو به ارائه فوتبال هجومی برابر ایران

سرمربی تیم ملی کره جنوبی قول داد تیمش فوتبال هجومی برابر ایران بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یونهاپ، پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی قبل از دیدار با ایران گفت: هدف ما یک چیز و آن هم صدرنشینی است. ایران حتی در صورت مساوی هم می‌تواند اول بماند، اما ما برای رسیدن به مقام اول باید پیروز شویم. می‌خواهم ایران را در دیدار فردا شکست دهیم و به صدر جدول برسیم. البته باید مراقب باشیم که غافلگیر نشویم ولی در مقابل هواداران خودمان به چیزی کم‌تر از برد فکر نخواهیم کرد.

پائولو بنتو در صورت پیروزی دردیدار مقابل ایران، رکورد بیشترین برد (۲۸ برد) در بین مربیان تیم ملی کره را به نام خود ثبت خواهد کرد. او در پاسخ به این سوال که انگیزه فردی نیز در این دیدار دارد یا خیر؟ گفت: تیم و بازیکنان ما مهم‌تر از رکورد شخصی من هستند. فقط برای تیم مهم است که تا آنجا که ممکن است برنده بازی‌ها باشد.

او در بخش دیگری درباره بازیکنان لژیونر خود افزود: سون هیونگ مین و تیم باید به یکدیگر کمک کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. سون هیونگ مین، اوی جو هوانگ و مین جائه کیم یک روز با تاخیر به تیم ملحق شدند. کادر مربیگری ما به آن‌ها کمک کرد تا شرایط خوبی داشته باشند. در فوتبال قدرت ذهنی به اندازه قدرت جسمی مهم است.  با افزایش مالکیت توپ، تا جایی که ممکن است در محوطه خط میانی حریف بازی خواهیم کرد. حریف قوی است. ما باید با این تیم احترام بگذاریم. در دفاع هم باید خوب باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند-پیام امروز

 اوسمار  ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *