سوله آکام فلز

مبلغان دینی لشکرهای تبیینیِ فرهنگی انقلاب/ هفتادوسومین یار سیدالشهدا(ع) باشیم

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، مبلغان دینی را لشکرهای تبیینی فرهنگی راهبردی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تأثیرگذاری تبلیغ چهره به چهره و سخنرانی در منبر بسیار بالاتر از بسترهای دیگر است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز(پنج شنبه ۶ مرداد) در گردهمایی مبلغان و جهادگران تبیین و طلایه داران نهضت حسینی اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جهاد تبیین به عنوان جهاد قطعی، فوری و ضروری محتواهای تولید شده در محرم امسال به این مسئله مهم اختصاص می یابد و ذیل جهاد تبیین دو محور امیدافزایی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به شدت در فضای مجازی و حقیقی برای ناامیدی مردم ایران تلاش می کند، افزود: در این راستا محتواهای متعدد با استنادات فراوان از آیات و روایات و اتفاقات ویژه و امیدآفرین که در طول تاریخ و در تقابل با جبهه حق و باطل رقم خورده تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از تهیه کتاب هفتاد و سومین یار خبر داد و بیان کرد: در این کتاب به این مهم می پردازد که «هل من ناصر ینصرنی» صرفاًمحدود به روز عاشورا و صحرای کربلا نبوده بلکه این یک نگاه همیشگی و تاریخی حجت خداوند برای تحقق تعالی و آرمان های ولایی و توحیدی بوده که همیشه جاری و ساری است.

گرزین با تأکید بر اینکه همه ما موظف به تبیین گفتمان حسینی در جامعه هستیم، تصریح کرد: باید این فرهنگ در جامعه ترویج شود که همه مردم خود را هفتاد و سومین یار حضرت سیدالشهدا(ع) بدانند.

وی با بیان اینکه در قالب یک بسته مجزا زیباترین، تکان دهنده ترین و جذاب ترین محتواها ویژه ماه محرم برای مبلغان تهیه شده است، تصریح کرد: این بسته متشکل از محتوای جامع، جذاب و مؤثر در بصیرت افزایی، امیدآفرینی و جهاد تبیین خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه کتاب «از جامعه حسینی تا جهان پهلوی» محتوای تهیه شده دیگر برای دهه اول محرم است، بیان کرد: دین یک فرهنگ و بنای اجتماعی است و رمز موفقیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در غلبه بر دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی داشتن نگاه اجتماعی نسبت به توحید بود.

گرزین با بیان اینکه سراسر بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب سرشار از توحید اجتماعی است، یادآور شد: متأسفانه انگاره غلط توحید فردی در طول تاریخ تقابل بین حق و باطل توسط برخی جریانات معاند و ناآگاه به ما آسیب زده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم در محرم امسال با تبیین دقیق، عقلایی و روشن از مواضع حق اسلام و انقلاب اسلامی در مجالس حسینی به خوبی دفاع کنیم، متذکر شد: تأثیرگذاری تبلیغ چهره به چهره و سخنرانی در منبر بسیار بالاتر از بسترهای دیگر است و هیچ گاه رسانه نمی تواند جای تبلیغ انسان و چهره به چهره را بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مبلغان دینی را لشکرهای تبیینی فرهنگی راهبردی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شاید در ظاهر تعداد نفرات مبلغان و روحانیون آنقدر چشمگیر نباشد اما به کوری چشم دشمنان تأثیرگذاری این تعداد اندک نیز زیاد است چراکه وقتی کسی برای رضای خداوند پا به میدان بگذارد خداوند نیز او را یاری خواهد کرد.

گرزین متذکر شد: با وجود آنکه امام راحل و یارانش با تعداد اندک در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفتند اما خداوند اراده امام(ره) را بر اراده دشمنان غالب کرده و اراده مردم را به اراده امام راحل پیوند داد تا در نتیجه آن با جوشش مردم، طاغوت دو هزار و ۵۰۰ ساله در هم شکست، امروز نیز خداوند ما همان خداوندِ امام راحل است و وعده ها و آرمان ها نیز تغییری نکرده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد-پیام امروز

محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی و شورای فیلم اولی‌ها با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *