سوله آکام فلز

متن تحفظ ایران از بیانیه نشست جده

هیات ایران طی یک یادداشت رسمی موارد ذیل را به عنوان تحفظ خود نسبت به برخی بندهای قطعنامه تسلیم کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مفاد قطعنامه نشست اضطراری شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی از قطعنامه تحت هیچ عنوان و به هیچ وجه به معنای شناسایی رژیم صهیونیستی اسرائیل به شمار نمی رود.

جمهوری اسلامی ایران قاطعانه معتقد است اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین تمامی فلسطینیان را تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین در هر پروسه تصمیم گیری و یا اقدام سیاسی و دیپلماتیک در مورد چگونگی برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی، دیدگاه و آمال همه مردم و گروه های فلسطینی می‌بایست در نظر گرفته شود. 

جمهوری اسلامی ایران مجددا مواضع اصولی خود در مورد تنها راه حل موثر، صلح آمیز و عملی برای ایجاد صلح پایدار در فلسطین ابتکار ثبت شده توسط ایران در سازمان ملل متحد برای برگزاری رفراندم ملی در سرزمین فلسطین با مشارکت همه فلسطینی ها در داخل و خارج از آن سرزمین مورد تاکید قرار می دهد. 

هیات ایران از دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی خواست متن تحفظ ایران به طور کامل در  گزارش نهایی نشست منعکس و میان تمامی کشورهای عضو توزیع شود.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

چرا تهران باید تقسیم شود؟-پیام امروز

چندی است که تقسیم تهران بار دیگر از زبان مسئولان شنیده می‌شود. براساس گفته‌های مسئولان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *