سوله آکام فلز

مرفاوی: از تمام بازی‌ها ۳ امتیاز می‌خواهیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به برونئی بزنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از برتری هشت گله شاگردانش برابر تیم ملی برونئی در کنفرانس خبری گفت: بازی خوبی بود. تیم‌ ما گل‌های زیادی به ثمر رساند و پیروزی کاملی بود، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. موقعیت‌های گل زیادی از دست دادیم و این موضوع قابل چشم‌‌پوشی نیست. بازی خوبی بود، اما می‌شد با گل‌های بیشتری هم به اتمام برسد. به دست آوردن سه امتیاز بسیار مهم بود و ما از هر بازی پیروزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به قد و قامت بالای بازیکنان تیمش نسبت به بازیکنان برونئی، می‌شد روی ضربات ایستگاهی موفق‌تر عمل کنند نیز گفت: بله حق با شماست. بازیکنان ما فیزیک بهتری نسبت به حریف داشتند و ما می‌توانستیم از این موضوع بیشتر سود ببریم. البته که روی کرنر هم‌ به گل رسیدیم، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. توپ‌های زیادی را به خارج از چارچوب زدیم و باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مرفاوی درباره جدال روز یکشنبه با امارات نیز گفت: ما از تمامی بازی‌‌ها سه امتیاز می‌خواهیم و قصدمان هم از ابتدا کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه در قرقیزستان بود. با این حال به امارات احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تیم‌ خوبی هستند. تصمیم داریم بازی امروز آنها و قرقیزستان را از نزدیک تماشا کنیم تا به خوبی امارات را آنالیز کنیم.

 

تیم فوتبال جوانان ایران در دومین بازی خود در راه رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا تیم برونئی را با هشت گل شکست داد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

النصر ۳ – ۱ الخلیج/ رونالدو زرد‌ها را به فینال رساند+ فیلم-پیام امروز

۰۲:۴۶ – ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۶ – ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ جام حذفی عربستان؛ در چارچوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *