سوله آکام فلز

مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور-پیام امروز


ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با تشدید بارش‌ها و بروز سیل در شهر‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان شاهد آبگرفتگی معابر و محور‌های جنوبی کشور هستیم، گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بروز سیل مسدود شده‌اند که امیدواریم با همکاری نیرو‌های راهداری هرچه سریعتر این محور‌ها بازگشایی شوند.

وی افزود: با توجه به انسداد محور‌های اصلی، فرعی و روستایی به مسافران توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری به این محور‌ها پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از آخرین وضعیت جوی محور‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار، محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، ولی آباد و حدفاصل وینه تا بیلقان، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده شهر دماوند و آزادراه پردیس-تهران و محور قدیم بومهن-تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود هستیم.

وی افزود:  تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک، آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های پل کردان و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک،  آزادراه قم-تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و آزادراه ساوه-تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

او تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع، محور امامزاده داوود-تهران در برخی از مقاطع و محور فشم-تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

محرابی نیا همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، همدان و کردستان گزارش شده است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه-پیام امروز

 دو کاروان از دانشجویان عمره گزار ایرانی چهارشنبه شب وارد مدینه شدند و در هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *