سوله آکام فلز

مسافران به گرگان آمدند، بارها جا ماند!/ توضیح مدیرکل فرودگاه‌های گلستان درباره جاماندن بارها

ایسنا/گلستان مسافران پرواز زاهدان به گرگان در حالی زاهدان را به گرگان ترک کردند که پس از رسیدن به مقصد متوجه شدند بار آنها در فرودگاه مبدأ جا مانده است.

پرواز روز گذشته زاهدان به گرگان «قشم ایر» با اتفاقی عجیب همراه بود، این پرواز در حالی انجام شد که مسافران پس از رسیدن به مقصد متوجه شدند که بار آنها در مبدا جا مانده است و این مسئله موجب گله‌مندی بسیاری از مسافران شده است.

تعدادی از مسافران این پرواز در گفتگو با خبرگزاری ایسنا در گلستان ضمن انتقاد از اتفاق پیش آمده خواستار توضیح از مسئولان فرودگاه مبدأ هستند و معتقدند اینکه چنین اتفاقی قبل از پرواز و در مبدأ از مسافران پنهان شده توهین به شعور آنها است از طرفی کاش حداقل به مسافران اطلاع می دادند تا برخی از آنها وسایل مهم و ضروری خود را جا نمی گذاشتند و شاید برخی از مسافران بدون بار تمایل به پرواز نداشتند و ترجیح می دادند یک دفعه با بار خود به مقصد بیایند.

یکی از مسافران پرواز گرگان به زاهدان «قشم ایر» که نمی خواهد نامش فاش شود، در این باره به ایسنا گفت: روز گذشته ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه پرواز زاهدان به گرگان «قشم ایر» انجام شد و همسرم مسافر این پرواز بود، وقتی مسافران گرگان پیاده می شوند در انتهای پرواز منتظر تحویل وسائل خود می مانند هر چه قدر که منتظر می شوند خبری از وسائل آنها نمی شود.

 وی ادامه می دهد؛ ۱۵ دقیقه ای که مسافران معطل می شوند یکی از کارکنان گفت که به دلیل گرمای هوا نتوانستیم بار شما را بیاوریم، این سخن آنها چه معنی می دهد؟ این کار توهین به شعور مردم است؟ کاش حداقل قبل پرواز به مردم اطلاع می دادند شاید کسی آنقدر ساک و وسایل برایش مهم و حیاتی بود که بدون بار قید پرواز در آن روز را می زد، از طرفی بعضی از مسافران مدارک شناسایی و یا وسائل ضروری آنها در داخل ساک بود و به دلیل جا ماندن بارها به مشکل خوردند چه دلیلی دارد که مسافر را به مقصد برسانند و بار او را نیاورند؟

وی یادآور می شود؛ پس از اینکه مسافران به جا ماندن بارها معترض شدند شماره تلفن و آدرس ما را گرفتند تا وسایل را به دست ما برسانند، امروز تماس گرفتند  که ساک و وسایل شما رسیده و باید خودتان آن را تحویل بگیرید این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرهای دورافتاده و یا از استان مجاور هستند و طی کردن این مسافت برای گرفتن وسایل سخت و مشکل ساز است از طرفی ممکن است مسافران هر لحظه به این وسائل ضروری نیاز پیدا کنند متأسفانه این اتفاق آنها را به چالش کشانده است.

وی اعتقاد دارد که متاسفانه بعد از اینکه چنین مشکلی پیش آمده به جای آنکه از مردم عذرخواهی کنند دلایلی را عنوان کردند که قانع کننده نبود.

وی می افزاید؛ درخواست ما و مابقی مسافران این است که عاملان این اتفاق در جوابیه ای علت اصلی این مشکل را توضیح دهند، متاسفانه این اتفاق در گذشته نیز در فرودگاه زاهدان تکرار شده بود.

مشکل جا ماندن بار مسافران از مبدأ بود

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در خصوص جزئیات این اتفاق به خبرنگار ایسنا گفت: متاسفانه تعداد مسافران و بار زیاد بوده است و عوامل فرودگاه برای آنکه مسافران را پیاده نکنند مجبور شدند بخشی از بار کم کنند که بارهای جامانده امروز یا فردا تحویل مسافران خواهد شد.

علی متانت با بیان اینکه درجه حرارت و میزان بار دو فاکتوری است که در پروازها مورد توجه قرار می گیرد، بیان کرد: این مسئله مربوط به فرودگاه گرگان نبوده و در مبدا اتفاق افتاده است اما ما برای رفع مشکل مسافران این پرواز پیگیری‌های لازم را با هواپیمای قشم ایر انجام دادیم و مقرر شد در اولین پرواز به سمت گرگان، بارها از طریق هوایی به فرودگاه گرگان ارسال شود و در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی تأکید کرد: بارهای مسافران هم‌اکنون وارد فرودگاه گرگان شده و با پیگیری انجام شده  چمدان ها و ساک‌های مسافران به درب منازل مسافران تحویل داده می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با بیان اینکه فرودگاه گرگان نقشی در این اتفاق نداشته و مشکل از مبدا بوده است، افزود: مسافرانی که وسائل آنها جا مانده نگرانی نداشته باشند و در حال حاضر چمدان و ساک مسافران برای انتقال به درب منازل مسافران بارگیری شد و  به زودی بارهای جا مانده به دست آنها می رسد.

مسافران به گرگان آمدند، بارها جا ماند!/ توضیح مدیرکل فرودگاه‌های گرگان درباره جاماندن بارها

مسافران به گرگان آمدند، بارها جا ماند!/ توضیح مدیرکل فرودگاه‌های گرگان درباره جاماندن بارها

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده-پیام امروز

سیدرضا یحیوی مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *