سوله آکام فلز

مورایس: در مسابقات لیگ باید یک قانون برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد/ اخطارهای بازیکنان ما بی‌دلیل بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس پس از پیروزی ۳ بر یک سپاهان مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: در وهله اول باید بگویم که بازی آسانی نداشتیم. در لحظات اول بازی تیم ما کار را خیلی راحت شروع کرد و کار آسانی داشتیم، ولی در ادامه بازی کار سخت‌تر شد، چون مقابل تیم خوبی بازی می‌کردیم. بعضی از تصمیمات داور هم مطلوب ما نبود و کارت‌هایی داور به بازیکنان ما داد که هیچ دلیلی برای آنها وجود نداشت. من از بازیکنانم می‌خواهم که تمرکزشان را حفظ کنند و به مسائل انضباطی کاری نداشته باشند. من نمی‌دانم که چرا مغانلو و احمدزاده کارت زرد گرفتند. اگر بنا باشد که در لیگ بازی کنیم باید یک قانون یکسان برای همه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم فوتبال ایران پیشرفت کند، چون در این لیگ بازیکنان باکیفیتی داریم. بنابراین باید در کنار کیفیت لیگ باید داوری باکیفیت هم داشته باشیم و این‌طور نیست که بگوییم داوران نخواهند باکیفیت کار کنند. شاید ما هم باید به آنها کمک کنیم تا در اتخاذ تصمیمات‌شان بهتر عمل کنند تا لیگ باکیفیت‌تری را در ایران شاهد باشیم. این کافی نیست که بگوییم سال آینده سیستم VAR را می‌آوریم، در کنار VAR باید یک داوری باکیفیت هم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره این موضوع که پس از دو گل ابتدایی یک مقدار تیمش عقب کشید و گل هم دریافت کرد و بعد از آن مجدداً بازی را در دست گرفت، گفت: باید بگویم که به همان دلیل که هوادار در ادامه بازی تیمش را جلو کشید و صاحب توپ شد، ما مجبور شدیم عقب بکشیم و هواداری‌ها در وسط زمین کنترل بازی را در دست گرفتند، ولی در پایان ما توانستیم بازی را ببریم.

مورایس در پاسخ به این سؤال که دلیل نیمکت‌نشینی نورافکن، استراحت برای دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس بوده است، گفت: درباره این سؤال باید بگویم که خیلی نیازی نمی‌بینم پاسخ بدهم که چرا یک بازیکن بازی نکرده است. بعضی وقت‌ها این اتفاق پیش می‌آید که یک بازیکن روی نیمکت بنشیند و دلیل خاصی هم ندارد. ساختار ما به این صورت است و بازی به بازی جلو می‌رویم. این شرایط مثل یک هندوانه دربسته است، نمی‌دانیم که چه اتفاقی می‌افتد، ولی به چیزی که درون ساختار ما هست باور داریم و به همه بازیکنان تیم احترام می‌گذاریم. خود امید (نورافکن) هم از این تغییر که منتج به نتیجه هم شد، راضی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومیت زکی‌پور از دیدار مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: چیزی که می‌دانم زکی‌پور سه کارته شده است پس هنوز می‌تواند بازی کند.

وی در پایان گفت: درباره حمایت هواداران باید بگویم که به حمایت آنها خیلی نیاز داریم و مثل بازی قبل که مقابل پرسپولیس داشتیم تعداد قابل توجهی حضور داشتند، البته نتیجه خوبی نگرفتیم. امروز هم نتیجه خوبی گرفتیم، ولی هواداران کمی در ورزشگاه حضور داشتند. ما امیدواریم که تعداد هواداران بیشتری را در ورزشگاه خانگی‌مان ببینیم و به حمایت آنها نیاز داریم. قدرت و انگیزه‌ای که هواداران به ما می‌دهند برای ما خیلی لازم است. از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و به تیم هوادار و بازیکنانم بابت انجام یک بازی خوب تبریک می‌گویم. به داور هم تبریک می‌گویم، چون کار آسانی نداشت. من امروز بیش از حد درباره داوری صحبت کردم، شاید به خاطر کارت‌های زیاد زردی بود که بازیکنانم گرفتند. داوران مطمئن باشند که همیشه حمایت و درک من را خواهند داشت.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم-پیام امروز

تیم  فوتبال آویسپا فوکوکا در هفته یازدهم جی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان گامبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *