سوله آکام فلز

موسوی: راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از ظلم و ستم است

نماینده مردم ملکان در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از مردم فلسطین درباره ضرورت راهپیمایی روز قدس گفت: ان شاءالله پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ ساله آینده محقق شود.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ضرورت راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی و انقلابی است. نظریه دفاع از حریم مسلمانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) به صورت ابتکاری مطرح شد. امام خمینی می‌گفت که اگر هر مسلمانی در جهان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد. اگر وحدت بین مسلمانان وجود داشته باشد،  رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود خواهد شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم با اشاره به زمین‌های غصبی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیلی‌ها مردم بومی فلسطین را از خانه و کاشانه خودشان بیرون کردند. رژیم صهیونیستی ظلم می‌کند و زور می‌گوید. دفاع از مظلوم هم یک امر دینی و یکی از جدی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است. فیلمی درباره درگیری‌های اخیر در قبله اول مسلمانان منتشر شده بود که مادری پیش چشم افکار عمومی تیر می‌خورد. متأسفانه وجدان حامیان حقوق بشر بیدار نیست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اشغالگرایی رژیم صهیونیستی بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز فلسطینی‌ها ندای نصرت سر داده‌اند و وظیفه دینی ما مسلمانان است که از آرمان‌های قدس شریف دفاع کنیم. امروز به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت شکل گرفته و حرف و اول و آخر را می‌زند. رژیم صهیونیستی می‌خواست با مسلمانان منفعل رابطه برقرار کنند تا قبح ارتباط با خودشان را بشکنند؛ الحمدالله در برابر این حرکت، پویش مقاومت شکل گرفت و درسرتاسر دنیا با قدرت پیش می‌رود.

موسوی همچنین درباره تحولات اخیر منطقه گفت: در عراق جبهه مردمی حشد الشعبی شکل گرفته است. در بحرین و سوریه مسلمانان پیروز شده‌اند. عربستان در یمن همچنین به انفعال رسید و آتش بس را پذیرفت. در پاکستان جبهه بزرگی علیه آمریکا شکل گرفته است. در فلسطین هم شاهد دفاع مسلمنان از حریم قدس هستیم. آرمان امام خمینی(ره) شکل گرفته و پیروز شده است. ان شاءالله پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ ساله آینده محقق شود. امید ما این است که در روز قدس علیه ظلم، ستم و دفاع از قبله اول مسلمانان راهپیمایی کنیم تا دست کم انزجار خودمان را از ظلم و ستم را ابراز کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آلومینیوم اراک ۴ (۶) – (۵) ۴ پرسپولیس/ وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی + فیلم-پیام امروز

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *