سوله آکام فلز

مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال-پیام امروز


پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم در سال آینده هم با همین شکوه و انضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهد جشنواره باشکوه‌تر باشیم.

جبلی عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه در آستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویداد‌های مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.

وی افرود: ما به عنوان رسانه ملی همیشه افتخار می‌کنیم در کنار جامعه ورزشی و قهرمانان و فرزندان عزیزمان در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.

وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزرات ورزش در حال تدوین آیین نامه‌ای هستیم که برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

جبلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه هفتم ما حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که با وزرات ورزش آیین نامه‌ای را برای تعیین و تکلیف حق پخش تقدیم هیئت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خیرونا ۴ – ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم-پیام امروز

۲۲:۲۰ – ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۰ – ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ لالیگای اسپانیا؛ تیم بارسلونا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *