تازه ها
سوله آکام فلز

نتایج خوب ایمان سبز نتیجه خودباوری بازیکنان است

ایسنا/فارس مربی تیم فوتبال ایمان سبز شیراز عقیده دارد که تحولات مثبت این تیم در هفته های اخیر، نتیجه خودباوری بازیکنان این تیم است.

پس از نتایج ضعیفی که نماینده شیراز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کادر فنی نامدار و با تجربه خود به دست آورد و امیدهایش برای صعود را به حداقل رساند، مدیریت این باشگاه تصمیم به تغییراتی در کادر فنی گرفت و با این اقدام، تحول در نتیجه گیری هم به سرعت آغاز شد.

به گزارش ایسنا، تیمی که بسیار سخت گل می زد، حالا بسیار سخت گل می خورد و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت ها، هنوز روی کاغذ برای صعود شانس دارد.

پس از جدایی غلامحسین پیروانی و محمد عباسی، هدایت ایمان سبز به فرزین زارع مربی ۳۷ ساله سپرده شد و احسان راستی، محمد اتحاد و علی پیروانی هم به عنوان همکاران فنی همراه او شدند و محمد کیانی نیز به عنوان مربی دروازه بانان در کادر فنی قرار گرفت.

با آغاز کار کادرفنی جدید، ایمان سبز شیراز ابتدا با سه گل تیم گل ریحان البرز را شکست داد، سپس برابر پاس همدان با تساوی بدون گل متوقف شد، در ادامه و در تهران تیم عقاب را با دو گل مغلوب کرد و بالاخره روز پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت ها، با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد نوین اهواز به پیروزی رسید. یعنی ۱۰ امتیاز در ۴ بازی. این در حالی بود که ایمان سبز در ۹ هفته انتهایی هدایت کادر فنی قبلی تنها یک پیروزی کسب کرده و یک گل به ثمر رسانده بود!

اعتماد به نیروهای جوان بومی، دست کم تا به امروز خیلی خوب تاثیر مثبت خود را نشان داده و نقش احسان راستی در این موفقیت بسیار حائز اهمیت است. این بازیکن سابق تیم های برق، فجرشهید سپاسی و بهمن شیراز که در سال های اخیر عملکرد خوبی در مربی گری رده های پایه به جا گذاشته، حالا با ایمان سبز دوره جدیدی از زندگی حرفه ای خود را تجربه می کند.

مربی ایمان سبز شیراز به ایسنا گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات غلام پیروانی عزیز و کادر خوب فنی گذشته این تیم تشکر کنم؛ از این حقیقت به سادگی نباید گذشت که آقای پیروانی به گردن فوتبال فارس و خیلی از ما مربیان و بازیکنان شیرازی حق دارند و جزئی از شناسنامه فوتبال فارس به شمار می‌رود.

احسان راستی با قدردانی از اعتماد فرزین زارع، درباره شرایط تیم ایمان سبز در این فصل گفت : این تیم از بازیکنان خوب و با کیفیتی بر خوردار است و شاید دلیل نتیجه نگرفتن در گذشته، نرسیدن بازیکنان به مرز خودباوری بود. کاری که فرزین زارع به نحو احسن آن را اجرا کرده و روحیه جنگیدن و پیروز شدن را به بازیکنان تزریق کرد.

راستی ادامه داد: از لحاظ فنی هم ما مربیان و در راس آن آقای فرزین زارع، تلاش کردیم تا با توجه به ابزار و داشته های خود و آنالیزی که از تیم های مقابل داریم، استراتژی مناسبی برای هر بازی مشخص کنیم و با صرف فعل خواستن و میل به پیروزی برای هر بازی، پا به زمین مسابقه بگذاریم.

مربی تیم ایمان سبز شیراز گفت: امیدواریم نتایج خوب تیم ما تداوم داشته باشد و بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال فارس در ادامه راه باشیم. آرزو می کنم که در آینده ای نه چندان دور، فوتبال فارس به روزهای خوب گذشته باز گردد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ایمان سبز شیراز هم اکنون با ۲۹ امتیاز از ۲۱ بازی در رتبه هشتم جدول رده بندی ۱۴ تیمی گروه دوم لیگ دسته دوم قرار داشته و شش امتیاز با رتبه دوم جدول فاصله دارد و با توجه به ۵ بازی باقی مانده، هنوز روی کاغذ برای صعود به مرحله پلی آف شانس دارد. با توجه به رقبای متعدد، این تیم جای هیچ لغزش دیگری ندارد و باید در تمامی دیدارهای باقی مانده به پیروزی برسد تا شاید به واسطه نتایجی که در سایر دیدارها رقم می خورد، بتواند تا رتبه دوم  خود را بالا بکشد.

در پایان ۲۶ هفته رقابت، تیم های اول هر گروه به مسابقات لیگ دسته اول صعود می کنند و سومین تیم صعود کننده نیز از مسابقه رو در روی تیم های دوم گروه ها مشخص خواهد شد.

تیم ایمان سبز شیراز در هفته بیست و دوم رقابت ها، عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در نوشهر به مصاف شهرداری این شهر می رود. نماینده استان مازندران هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم شاهین بندرعامری با کسب ۴۴ امتیاز، متقدرانه در صدر جدول قرار دارد و احتمالا چند هفته زودتر از پایان رقابت ها، صعود خود را به لیگ دسته اول فوتبال کشور  قطعی خواهد کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

چراغ سبز قایدی به استقلال-پیام امروز

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *