سوله آکام فلز

نفت‌مسجدسلیمان در بلاتکلیفی / پنجره‌ای که هنوز با “کرار جاسم” بسته است!

ایسنا/خوزستان باشگاه نفت مسجدسلیمان مجددا با چالش مواجه شده است و به واسطه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی توسط کرار جاسم همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

حدود سه هفته است که از شکایت کرار جاسم هافبک عراقی سابق نفت مسجدسلیمان بابت طلب خود از این باشگاه به فیفا می‌گذرد و باشگاه نفت حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارد، موضوعی که در روزهای اخیر چالش جدی برای این باشگاه ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر نیز با توجه به این‌که منابع مالی و بودجه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر مشخص نیست، این باشگاه نتوانسته با کرار جاسم برای جلب رضایت وی مذاکرات ثمربخشی داشته باشد تا جایی که در آستانه آغاز لیگ برتر همان روزهای سخت فصول گذشته از نداشتن پول تا امکانات و حالا نیز محروم بودن از ثبت قرارداد بازیکنان جدید، در حال تکرار است.

این اتفاق در حالی برای سرزمین طلای سیاه در حال رقم خوردن است که مسئولان وزارت نفت به عنوان متولی این باشگاه باید زودتر از این‌ها فکری به حال این موضوع می‌کردند، هرچند اکنون هم دیر نیست و باید با تعیین تکلیف وضعیت کرار جاسم از رخ داد یک فاجعه در این باشگاه جلوگیری شود تا آرزوی مردم مسجدسلیمان آن هم وقتی امسال تیم‌شان زود بسته شد، به فنا نرود.

به نظر می‌رسد مسئولان ورزش خوزستان و وزارت نفت باید با همدلی هرچه سریع‌تر مشکل تیم نفت را حل کنند تا این تیم با آرامش وارد لیگ برتر شود و همچون لشکر شکست خورده کار خود را آغاز نکند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم-پیام امروز

تیم  فوتبال آویسپا فوکوکا در هفته یازدهم جی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان گامبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *