سوله آکام فلز

نقش مرزنشینان در تامین امنیت پایدار

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزنشینان؛ مرزبانان ما هستند و وجود آنها، یک توان دفاعی برای برقراری امنیت پایدار در مرزها است.

به گزارش ایسنا، سردار احمد علی گودرزی در مراسم افطار که با حضور مرزنشینان شهرستان سلماس برگزار شد،  گفت: مرزنشینان حق بزرگی برگردن این ملت دارند و آرامش امروزمان را مدیون مرزنشینان هستیم. مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مرزنشینان عزیز، آرامش و امنیت امروز کشورمان را رقم زده است.

وی با بیان اینکه نعمت امنیت را نباید کم شمرد، گفت:‌ باید قدردان این عزیزان باشیم، دستاوردهای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری، ازخود گذشتگی و مقاومت مرزنشینان است. مرزنشینان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند و از سرمایه‌های گران بهای ایران اسلامی محسوب می‌شوند. اگر امروز در برابر همه دشمنان ایستاده و قدرتمندانه از خود دفاع می‌کنیم به برکت همین ایمان، فداکاری‌ها و روحیه خانواده مرزنشینان است.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی مرزبانی کشور، وی همچنین در حاشیه سفر به استان آذربایجان شرقی، با سید احمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرنگان رهبری و امام جمعه موقت تهران نیز دیدار کرد و گفت: خوشبختانه با حضور فرزندان رشید و سلحشور ایران اسلامی در کسوت مرزبانی انتظامی، امنیت مرزهای کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.
فرمانده مرزبانی با بیان اینکه مرزبانان انتظامی کشور در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی به تأمین امنیت مرزهای کشور می پردازند، اظهار کرد: مرزبانان با آمادگی عملیاتی و رزمی با هرگونه تهدید و تجاوز به مرزهای ایران اسلامی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

انتشار مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی-پیام امروز

موضوع مرگ نیکا شاکرمی یکی از رویداد‌های سال ۱۴۰۱ بود که تاکنون بار‌ها دستمایه ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *