سوله آکام فلز

نکات مهم در خرید کارخانه

از نکات مهم در خرید کارخانه داشتن یک ملک صنعتی ایده آل در شرایط حاکم بر بازار است، بنابراین داشتن یک لیست از نیازها می تواند یک راه موثر برای جلوگیری از تصمیم گیری های عجولانه است که ممکن است باعث شود که شما در آینده از آن پشیمان شوید.

سنجیدن دقیق عوامل کلیدی ارزش تلاش را دارد زیرا کارخانه هایی با ویژگی های صحیح می توانند سرمایه گذاری های بهینه ای باشند.

خرید یا اجاره کارخانه

دو گزینه برای شروع کار شما وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت وجود بودجه، خرید کارخانه را به عنوان اولین انتخاب خود در نظر می گیرند. وگزینه دوم آن ها اجاره است. اجاره کارخانه می تواند گزینه مطلوبی باشد زیرا به طور کلی، پرداخت ها نسبت به خرید یک کارخانه کمتر است. اما زیان اجاره این است که مالکان می توانند کارخانه های خود را بفروشند یا اجاره بها را در هر زمان افزایش دهند، که هزینه های شما را از منظر بلندمدت افزایش می دهد.

اگر صاحب کسب و کاری که دارای ماشین آلات سرمایه بالا یا گران قیمت است باشید، برای شما بسیار سخت خواهد بود. انتقال ماشین آلات خود به یک کارخانه جدید بسیار سخت و پرهزینه است و تصور کنید که هزینه های زیادی را برای تغییر فضای کارخانه جدید متحمل شوید.

محل قرارگیری

محل-قرارگیری

محل قرارگیری کارخانه یکی از دلایل اصلی خریداران است زیرا اگر منطقه جغرافیایی کارخانه مناسب نباشد هزینه های بسیار زیادی از لحاظ دسترسی به خدمات و استخدام کارگران برای رفت و آمد و دیگر هزینه ها به خریدار تحمیل می شود.

نسبت فضای اداری به تولیدی

خریداران باید به دنبال کارخانه هایی باشند که فضای بیشتری برای تولید داشته باشند و فضای اداری آن ها نسبت به فضای تولید معقول باشد.

طراحی فضا و عملکرد

طراحی-فضا-و-عملکرد

این عامل باید بالاترین اولویت خریدار باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید بین یک کارخانه ۲۰۰۰متری با ارتفاع ۲۰ متری و دیگری با ارتفاع ۳۰ متری یکی را انتخاب کنید بهتر است ارتفاع ۳۰ متری را انتخاب کنید شاید قیمت آن کمی بیشتر باشد اما هدف این است که بالاترین و بهترین استفاده را از دارایی مشخص کنیم. به طوری که از این دارایی ها برای به حداکثر رساندن پتانسیل آنها استفاده شود.

این بدان معنی است که شما ممکن است در حال حاضر به ارتفاع اضافی ۱۰متری برای تولید فعلی خود نیازی پیدا نکنیداما بعد ها، متوجه خواهید شد که چقدر این کارخانه برای گسترش و تغییر جریان عملیات شما یا اجاره دادن کارخانه خود در سال آینده حیاتی است.

خرید با قیمت منصفانه

بهترین راه برای ارزیابی گزینه ها پیشین این است که نقدینگی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تخمین بزنید که چه مقدار پول نقد باید کنار بگذارید تا کارخانه را پوشش دهید و با چه سرعتی کارخانه می تواندپیشرفت کند. این به شما کمک می کند تا مزایا و معایب اجاره و خرید را بسنجید.

همه ارزش پول را می دانند اما فرصت و زمان را نه

 

همه-ارزش-پول-را-می-دانند-اما-فرصت-و-زمان-را-نه

برخی از خریداران دنبال خرید ملک ارزان هستند. کارشناسان ما در املاک صنعتی فتح به مشتریان خود توصیه می کنند که بهتر است به دنبال کارخانه ای باشند که بالاترین و بهترین استفاده را به آنها ارائه می دهد.

استفاده از فرصت ها یک مزیت است از دست دادن فرصت ها و موقعیت های خوب هم به این دلیل است که خریدار منتظر است تا کارخانه رویایی و عالی خود و از هرنظر بی نقص را پیدا کند و از خرید خودداری می کند. . بر اساس تجربه گسترده ما در کارخانجات فرصت های خرید با ارزش به دلیل انتخاب ها و گزینه های محدود کمیاب است. بنابراین، ما اغلب به خریداران  کارخانه توصیه می کنیم که ویژگی های خرید خود را بسنجید و آنها را بر اساس فاکتور های مهم در خرید رتبه بندی کنید.

تجربه خرید کارخانه خود را با املاک صنعتی فتح بهترین کنید

بهترین معاملات همیشه جواهرات پنهان هستند. به این دلیل است که برخی از فروشندگان به دلیل نگرانی در مورد محرمانه بودن ترجیح می دهند کارشناسان مالکیت صنعتی را جذب کنند. بنابراین، بهترین توصیه برای شما یک املاک متخصص محلی مانند suletop suletop است.

اجازه دادن به یک متخصص املاک و مستقلات عالی که با زمینه کارخانه آشناست برای درک نیازهای شما به شما این امکان را می دهد که در زحمت، زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید.

تعامل با یک متخصص املاک و مستغلات یک رویکرد شخصی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما بینش های پنهانی در مورد مزایا و معایب محل ارائه می دهد. با رویکردهای حرفه ای و سفارشی خود، می توانیم مزایا و معایب پنهان کارخانه را که ممکن است خریدار از آنها آگاه نباشد، کشف کنیم.

تخصص و شبکه ما می تواند به شما کمک کند روند خرید را هموار کنید. کارشناسان املاک فتح شما را قادر می سازند تا نیازهای تجاری خود، مشخصات ویژه ای که در کارخانه به دنبال آن هستید و همچنین بودجه خود را مشخص کنید.

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *