سوله آکام فلز

هجوم مردم به جاده‌ها در عید فطر

بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد بین استانی وسائل نقلیه مختلف در روزهای گذشته – که مصادف با تعطیلات عید فطر بود – در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۹ درصدی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۹۴۸ وسیله نقلیه مختلف در روزهای گذشته ترددهای بین استانی داشته‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد و در مقایسه با همین ایام در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۲۶ درصد افزایس و یک درصد کاهش داشته است.

هجوم مردم به جاده‌ها در عید فطر

بر اساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌های مختلف در روزهای هفتم تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه، همه استان‌ها با افزایش ترددهای بین‌استانی مواجه بودند و در این میان گیلان، مازندران، خراسان رضوی و قم با ۱۳۸ درصد، ۱۱۹ درصد، ۹۱ درصد و ۸۵ درصد رشد، بیشترین افزایش تخلیه و انباشت خودرو را تجربه کردند. استان‌های شمالی مازندران و گیلان نیز مانند همیشه بیشترین انباشت و در واقع مهمان را به چشم دیدند.

هجوم مردم به جاده‌ها در عید فطر

هجوم مردم به جاده‌ها در عید فطر

همچنین اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان در همین ایام نشان می‌دهد که بیش از ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان‌های مختلف در محورهای برون‌شهری مشاهده شدند که از این تعداد حدود ۹ میلیون و ۳۰ هزار و ۲۰۰ پلاک معادل بیش از ۹۵ درصد آن‌ها مربوط به وسائل نقلیه شخصی بوده است.

هجوم مردم به جاده‌ها در عید فطر

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قیمت خودرو در بازار آزاد سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه-پیام امروز

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *