سوله آکام فلز

هدفمان رسیدن به گروه راحت‌تری در کُره است

ایسنا/اصفهان ملی‌پوش شمشیربازی، رقابت‌های جام جهانی را آوردگاه تیم‌های بزرگ جهان دانست که برای کسب و تثبیت رنک خود به میدان می‌آیند و گفت: می‌خواستیم امتیاز بهتری کسب کنیم تا به قرعه راحت‌تری در قهرمانی آسیا بخوریم.

محمد رضایی پس از رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی در گرجستان در گفت‌وگو با ایسنا، سطح این رقابت‌ها را بالا ارزیابی و اظهار کرد: تیم ملی شمشیربازی ایران با رویکرد جوان‌گرایی به استقبال این مسابقات رفت و نسبت به دور قبل رقابت‌ها در مجارستان در سطح بزرگسالان یک پله صعود داشتیم که نشان دهنده روند صعودی شمشیربازی ایران است.

وی افزود: مسابقات جام جهانی گرجستان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد. رقابت‌های انفرادی با دو نفر شرکت‌کننده از ایران دنبال شد و عملکرد خوب و راضی‌کننده‌ای داشتیم که نسبت به تیم ملی اِپه چند سال اخیر رشد خوبی داشت.

این بازیکن ملی‌پوش تیم ملی اپه، رقبای اصلی خود را شمشیربازانی از کشورهای اسپانیا، سوئیس و ایتالیا دانست و گفت: در بخش تیمی جام جهانی گرجستان ۲۵ کشور شرکت کردند که در اولین مسابقه به مصاف اسپانیا رفتیم، اما متأسفانه باختیم.

رضایی تأکید کرد: هدف ما از حضور در مسابقات جام جهانی گرجستان بیشتر به منظور کسب آمادگی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که چند روز آینده در کره جنوبی آغاز خواهد شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی اِپه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از بعداز ظهر روز سه‌شنبه، ۱۰ خرداد آغاز شد و اواخر این هفته به کره جنوبی اعزام خواهیم شد.

ملی‌پوش شمشیربازی اپه ایران، ادامه داد: در این دوره از مسابقات آسیایی در دو بخش انفرادی و تیمی به میدان خواهیم رفت و پس از رقابت‌های آسیایی کره، مسابقات قهرمانی جهان مصر در اوایل تیرماه را پیش‌رو داریم.

رضایی اضافه کرد: میزبانی گرجستان خوب بود و تمام تیم‌های قوی با رنک بالا در این مسابقات حاضر می‌شوند، زیرا در امتیاز و رنک جهانی هر تیم تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه پس از مدت طولانی در بخش تیمی شرکت کردیم، توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم تا در قهرمانی آسیا به قرعه راحت‌تری بخوریم.

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران پس از حضور در رقابت‌های جام جهانی گرجستان، اکنون تمرینات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران دنبال می‌کند تا در روزهای پایانی این هفته راهی کره جنوبی شود. رقابت‌های قهرمانی آسیا از ۲۰ خرداد در کره جنوبی آغاز خواهد شد. شمشیربازی ایران در این دور از رقابت‌های جام جهانی با یک پله صعود در جایگاه بیست و چهارم این تورنمنت قرار گرفت.

همچنین مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره از ۲۰ خرداد به میزبانی سئول کره‌جنوبی آغاز می‌شود و تیم ایران با ۱۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کند که محمد رضایی طادی، شمشیرباز اپه اصفهانی یکی از آنها است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند-پیام امروز

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *