سوله آکام فلز

هیچ دانشجوی دانشگاه لرستان در خوابگاه‌های خودگردان حضور ندارد

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: هیچ دانشجوی دانشگاه در خوابگاه‌های خودگردان حضور ندارند.

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحران‌های روانی پس از کرونا مساله جدی بود که این مهم را تیم روانشناسی و مرکز مشاوره دانشگاه لرستان پیش‌بینی کرده بودند.

وی اضافه کرد: به خاطر مهار مشکلات عاطفی و روانی پس از کرونا و با توجه به هشدارهایی که به معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان داده شده بود تیم‌های روانشناسی را در خوابگاه‌های دانشگاه مستقر کردیم.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: با تدابیر اندیشیده شده و استقرار تیم روانشناسی از بروز مشکلات عاطفی و روانی دانشجویان جلوگیری به عمل آمد.

حجازی عنوان کرد: هر دانشجویی وارد دانشگاه لرستان می‌شود از طریق سیستم اتوماسیون و گلستان مورد افکار سنجی قرار می‌گیرد و افراد در معرض خطر شناسایی، دسته‌بندی و شماره تلفن آنان در اختیار مشاورین قرار داده می‌شود.

این مسئول گفت: پس از پذیرش این دانشجویان طبق خوداظهاری متوجه می‌شویم که چند درصد دانشجویان در معرض آسیب و بحران هستند.

وی افزود: بر این اساس کل فعالیت این دانشجویان را زیر نظر داریم و به سرپرست خوابگاه‌ها نیز موارد اعلام می‌شود و در مواردی که ممکن است مساله‌ای رخ دهد مشاور وجود دارد و وارد عمل می‌شود.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در خصوص توزیع نامتوازن دانشجویان در خوابگاه‌های خودگران و گزارش مشکلات اجتماعی و اخلاقی افزود: در این راستا با جابجایی خوابگاه‌ها، ولیعصر یک با ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مرد و خوابگاه سایت دانشکده کشاورزی با ظرفیت ۵۸۰ دانشجو به دانشجویان پسر اختصاص داده شد.

حجازی عنوان کرد: همچنین برای دانشجویان دختر نیز خوابگاه ولیعصر سه با ظرفیت ۳۴۰ دانشجو و خوابگاه سایت مرکزی دانشگاه با ۱۳۰۰ تعیین شد.

وی گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی از دانشگاه لرستان در خوابگاه‌های خودگردان حضور ندارد و حتی برای اسکان ورودی‌های سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ نیز مشکلی نداشتیم.

 سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کرد: برای اسکان دانشجویان اتباع خارجی نیز ۱۲۰ نفر از آنها را اسکان دادیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاورد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات-پیام امروز

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز سه‌شنبه و در آستانه روز جهانی ارتباطات به منظور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *