سوله آکام فلز

پاداش ۵۰۰ هزار تومانی مدیریت مصرف برق برای مشترکان اهوازی‌

ایسنا/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکان خانگی اگر از تاریخ ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه، ۲.۵ کیلووات معادل یک دستگاه کولر گازی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خود کمتر برق مصرف کنند، ۵۰۰ هزار تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشوق‌های وزارت نیرو برای مشترکان شهرهای گرم از جمله اهواز اظهار کرد: مشوق‌هایی که وزارت نیرو برای مشترکان کم مصرف در نظر می‌گیرد واقعی است و همه افرادی که الگوی مصرف را رعایت کنند و موارد مورد نظر وزارت نیرو شامل آن‌ها شود قطعا این مشوق‌ها را دریافت می‌کنند.

وی افزود: مشترکان خانگی اگر از تاریخ ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه، ۲.۵ کیلووات ساعت برق معادل یک دستگاه کولر گازی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خود کمتر برق مصرف کنند، ۵۰۰ هزار تومان پاداش دریافت خواهند کرد؛ به این صورت که این مبلغ در قالب بستانکار بر روی قبض مصرفی مشترک لحاظ می‌شود.

سخنگوی شرکت توزیع برق کلانشهر اهواز گفت: اگر هر مشترک خانگی فقط این مورد را رعایت کند به تنهایی کمک بسیاری در کاهش مصرف برق در تابستان کرده است و علاوه بر اینکه این پاداش وزارت نیرو را دریافت می‌کند نقش بسیار خوبی در فرهنگ کاهش و مدیریت مصرف دارد.

شکرخدایی عنوان کرد: برای مثال اگر یک مشترک خانگی سال گذشته در بازه زمانی ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه در خانه خود ۲ دستگاه کولر روشن کرده اما امسال در این بازه یک دستگاه کولر روشن کند این هدیه وزارت نیرو شامل این مشترک خواهد شد.

وی ادامه داد: کاهش مصارف از مدیریت روشنایی و سرمایش خانه تا استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌هایی به جز ساعات پیک مصرف، می‌تواند زمینه ساز کاهش خاموشی‌های ناشی از افزایش بار شبکه باشد و همچنین مشترک را در مجموعه مشترکانی قرار دهد که هدیه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

سخنگوی شرکت توزیع برق کلانشهر اهواز گفت: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت-پیام امروز

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *