تازه ها
سوله آکام فلز

ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد-پیام امروز

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد. ۱۳۷۰/۰۷/۲۷

بدون تردید عزت و عظمت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل جانفشانی ها و رشادت های حافظان امنيت و بزرگمردان راه ایثار و شهادت است.

شب گذشته بار دیگر دلیرمردان سپاه پاسداران با اقتدا به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری،در پاسخ به جنایت تجاوز به کنسولگری ایران، اقتدار و سربلندی نظامی میهن عزیزمان را به رخ جهانیان کشاندند و رژیم خبیث صهیونیستی را تنبیه کردند.

هدف قرار دادن مراکز استراتژیک نظامی رژیم رذیله اسراییل با توان نظامی ایران اسلامی و به لرزه در آوردن گنبد دفاعی پوشالی این رژیم به مثابه آیه شریفه” مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاء كَمَثَلِ الْعَنكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ”باعث شادی دل خانواده های شهدا و ملت شریف و نجیب ایران شد.

قطعا بعد از افتخار آفرینی شب گذشته ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم سازی های سياسی در خاورمیانه و جهان ورود پیدا خواهد کرد.

امروز جای تهرانی مقدم ها، سليمانی‌ها و همه شهدای ما خالیست.

وزارت آموزش و پرورش هم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسل آرمانی نام و یاد سلیمانی ها را تا ابد در قلب فرزندان این مرز و بوم  زنده نگه خواهد داشت.

ویراست وزیر


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت-پیام امروز

هفته کاری که به اتمام رسید، شاخص کل بورس ۴.۳۶ درصد افزایش یافت و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *