سوله آکام فلز

پیروزی سرلک و سوادکوهی در مبارزه نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در تونس

در جریان رقابت های بین المللی کشتی آزاد تونس، سرلک و سوادکوهی در مبارزه هایی که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به ترتیب مقابل جوان و نخودی پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های بین المللی کشتی آزاد تونس، در وزن ۵۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور ۶ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ نفره برگزار می شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک در مبارزه ای که برای کادر فنی تیم ملی ایران، حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

اودیت از هند دیگر کشتی گیر این گروه است که باید با نمایندگان ایران مبارزه کند. احتمال رویارویی مجدد سرلک و جوان در فینال این وزن وجود دارد تا کادر فنی در نهایت نسبت به انتخاب ملی پوش سبک وزن ایران در رقابت های جهانی صربستان اقدام کند. سرلک ماه پیش در جام تختی ۳ بر ۲ به جوان باخته بود.

همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۷ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ و ۴ نفره برگزار می شود، محمد نخودی و علی سوادکوهی در گروه A در مبارزه ای که حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان را دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان سوادکوهی با نتیجه ۵ بر ۵ مقابل نخودی به پیروزی رسید. نخودی در دومین مبارزه نیز برابر گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان ۷ بر ۳ پیروز شد. چندر مارستیلر از آمریکا دیگر کشتی گیر این گروه است که موفق شد سوادکوهی را در دور دوم شکست دهد

. در این وزن نیز با توجه به دوره ای برگزار شدن مسابقات، احتمال روبرو شدن مجدد سوادکوهی و نخودی در فینال وجود دارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز که با حضور ۳ کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سزار آلوان از برزیل به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف ساگار آلجان از هند می رود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل بی نظیر زاهدی در جی لیگ + فیلم-پیام امروز

تیم  فوتبال آویسپا فوکوکا در هفته یازدهم جی لیگ در ورزشگاه خانگی اش میزبان گامبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *