سوله آکام فلز

کشورهای استکباری نماد واقعی ضدحقوق بشر/ روز قدس باشکوه برگزار شود

ایسنا/گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: عملکرد استکبار جهانی به ویژه آمریکا در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و امثال آن نشان می دهد اینها خود نمادهای ضدحقوق بشری هستند و نباید فریب شعار آنها را بخوریم.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به حمایت دروغین سازمان‌های حقوق بشر از انسان‌های مظلوم به ویژه فلسطین به خبرنگار ایسنا گفت: منش آمریکا و صهیونیست‌ها به دلیل خوی استکباری مبتنی بر عدم صداقت و فریبکارانه است، این کشورها از یک سو با الفاظ شعارگونه با افکار عمومی بازی می کنند و از سویی دیگر بالعکس آن عمل می کنند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی به دلیل خدعه و عدم صداقت آنان دیگر نزد مردم جایگاهی ندارد، افزود: جهان به عدم صداقت این کشورها پی برده است، همه افرادی که در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنند انسان هستند و فرقی با یکدیگر ندارند اگر استکبار جهانی به دنبال حقوق بشر است چرا از حق وتوی خود برای حمایت از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل استفاده می کند اما در برابر مظلومیت مردم فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی سکوت پیشه می کند؟!

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند حتی گاهی اوقات دولتِ تحت حمایت خود را رها می کنند، یادآور شد: عملکرد استکبار جهانی به ویژه آمریکا در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و امثال آن نشان می دهد اینها خود نمادهای ضدحقوق بشری هستند و نباید فریب شعار آنها را بخوریم.

احمدی به افزایش تنش‌ها در فلسطین اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ سال از مبارزه مردم فلسطین می گذرد اما طی این سال‌ها رژیم کودک‌کش اسرائیل یک بار هم از سوی آمریکا مذمت نشده است، اخیرا نیز اسرائیل غاصب در فلسطین هر کسی را که مقابلش بایستد با حمایت آمریکا از سر راه برمی‌دارد.

لزوم هم‌افزایی مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین/ فلسطین مسئله اسلام است

 وی به ریشه حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و توضیح داد: آمریکا همیشه شعار می دهد که منافع امنیتی او به اسرائیل وابسته است و هر کسی علیه این رژیم غاصب حرفی بزند به معنای آن است که علیه آمریکا حرف زده است این در حالی است که این رفتار غیرصادقانه آمریکا در نقاط دیگر اعم از پاکستان، افغانستان، عراق و امثال آن دیده نمی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و متذکر شد: مسلمانان باید در دفاع از مظلوم به ویژه مردم فلسطین وارد میدان شوند و در روز قدس امسال بیش از پیش حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کنند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز موازنه قدرت و قوا به نفع دنیای اسلام و مسلمین است و توان دفاعی جبهه مقاومت افزایش یافته است.

احمدی بر لزوم هم‌افزایی کشورهای مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد و افزود: فلسطین مسئله مردم یک سرزمین نیست بلکه مسئله اسلام است. همانطور که آمریکا امنیت اسرائیل غاصب را مسئله اصلی خود می داند جهان اسلام‌ نیز باید نسبت به فلسطین دغدغه بیشتری داشته باشد و آن را مسئله اصلی خود قرار دهد.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برقراری درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ داروی ایرانی بیماران SMA بزودی وارد بازار می‌شود-پیام امروز

بهرام عین‌الهی در «ملاقات چهره به چهره نمایندگان اقشار مردمی با وزیر بهداشت» که امروز، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *