سوله آکام فلز

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی گلستان وجود ندارد/ کم‌فروشی و احتکار را به ۱۲۴ گزارش کنید

ایسنا/گلستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در تأمین اقلام و کالاهای اسای در استان گلستان کمبودی وجود ندارد.

محمد برزعلی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تولید مرغ در استان گلستان بیش از ۵۰۰ تن است و گاهی اوقات تا ۷۰۰ تن نیز رسیده است و مرغ این استان به استان های البرز، تهران و اصفهان ارسال می شود و می توان گفت این آمار در کنار ذخایر بیش از دو هزار تن مرغ منجمد در استان است لذا می توان گفت در استان گلستان از لحاظ تأمین مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی مصرف مرغ گرم در گلستان را ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن اعلام کرد و یادآور شد: نیاز استان گلستان در شرایط حداکثر ۶۰ الی ۷۰ تن است این در حالی است که تولید استان بیش از ۱۸۰ تن است و نیاز بخشی از استان های دیگر از جمله تهران توسط گلستان تأمین می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به آخرین وضعیت توزیع شکر، تصریح کرد: شکر تنظیم بازار در مجموعه های شبکه های توزیع جهاد کشاورزی از جمله در فروشگاه های زنجیره ای به صورت بسته بندی توزیع می شود و در صورت کمبود به صورت آزاد و غیربسته بندی نیز روانه بازار خواهد شد به این ترتیب از لحاظ ذخایر شکر نیز در استان مشکلی وجود ندارد.

برزعلی از مردم خواست در صورت مشاهده کم فروشی و احتکار با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند. متذکر شد: برخی از مردم از کمبود و یا فروش روغن به تعداد خاص گلایه می کنند حال آنکه در فضای دیجیتال مارکت یا بازارهای دیجیتالی روغن و ماکارونی به قیمت قدیمی در حال عرضه است.

انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور-پیام امروز

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *