سوله آکام فلز

گردهمایی مدال آوران پارالمپیک سئول تا توکیو در مشهد مقدس

به مناسبت عید سعید غدیر خم، مدال آوران بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۲۰ توکیو فردا یکشنبه ۲۶ تیر طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس گرد هم می‌آیند.

به گزارش ایسنا، در آستانه عید سعید غدیر خم، مدال آوران ۹ دوره بازی های پارالمپیک سئول ۱۹۸۸ تا توکیو ۲۰۲۰ طی مراسمی فردا یکشنبه ۲۶ تیر که با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند.

کمیته ملی پارالمپیک به منظور قدردانی از زحمات مدال آوران ۹ دوره بازیهای پارالمپیک مراسم ویژه ای را با قهرمانان و مدال آوران سئول تا توکیو در مشهد مقدس برگزار می‌کند.

در این مراسم از ورزشکارانی که در ۹ دوره گذشته بازیهای پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های مختلف شدند، توسط کمیته ملی پارالمپیک تقدیر خواهند شد.

بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلون، ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ آتن، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۱ توکیو ۹ دوره بازیهای پارالمپیک هستند که ورزشکاران در آن حضور دارند.

این مراسم با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تیم ملی فوتبال بانوان به مصاف بلاروس می‌رود-پیام امروز

 تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه ۱۴۰۳ دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *