سوله آکام فلز

۹۰ ناظر بر خرید تضمینی گندم نظارت می‌کنند

ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از فعالیت ۹۰ ناظر در جریان عملیات خرید تضمینی گندم در استان در سال جاری خبرداد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نظارت بر عملیات خرید گندم و صیانت از اموال کشاورزان و دولت مهمترین وظیفه ناظرین خرید گندم است و از این رو ناظرین در هر مرکز خرید، چشم بینای شرکت بازرگانی دولتی خواهند بود.

وی از فعالیت ۹۰ ناظر در جریان عملیات خرید تضمینی گندم در سال جاری در استان خبرداد و افزود: در سال جاری علاوه بر تعداد، تجارب ناظرین خرید نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و سعی شده است از افراد واجد شرایطی که دارای سوابق و آشنایی با فرآیند خرید تضمینی در گذشته هستند، استفاده شود.

جهان نژادیان با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان دولت در کلیه مراکز خرید تصریح کرد: حضور عاملین تشخیص و ذیحساب در مراکز خرید الزامی است و از طریق ناظرین در هر مرکز، کلیه روند خرید به صورت پویا و مستمر و تحت نظارت ستاد مرکزی تشکیل شده در استان و کشور، کنترل و پایش خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان عنوان کرد: در بخش نظارت مراکز خرید محصول گندم ۳۳ نقطه آسیب پذیر شناسایی شد که ناظرین احرازشده از طریق کسب آموزش‌های مجازی از طریق دریافت فایل‌های تصویری  و پادکست‌های صوتی، آمادگی لازم را برای انجام ماموریت محوله در راستای نظارت بر بزرگترین عملیات خرید گندم در کشور کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه عملی ناظرین خرید گندم در استان گفت: با برگزاری این کارگاه عملی تلاش شده تا با بروزرسانی اطلاعات و موارد مهم، مانع از بروز هرگونه تخلف که منجر به ضرر کشاورزان و دولت می‌شود، شویم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است-پیام امروز

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *