سوله آکام فلز

بیشترین خرید کلزا در خوزستان به شوش اختصاص دارد

ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شوش با بیان اینکه خرید گندم و کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد، گفت: تاکنون ۱۴۲ هزار گندم و کلزا از کشاورزان این شهرستان‌ها خریداری شده است.

گودرز بهرامیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برداشت کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه امروز به پایان رسیده است، اظهار کرد: از سطح ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زیر کشت کلزا، در مجموع ۳۲ هزار تن کلزا از کشاورزان خریداری شد.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا نیمه خردادماه ادامه دارد، افزود: تاکنون در شهرستان‌های شوش و کرخه،  ۱۱۰ هزار تن گندم خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود از سطح ۷۵ هزار هکتاری اراضی گندم این دو شهرستان، ۱۸۰ هزار تن گندم خریداری شود و در حال حاضر برداشت هنوز ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شوش با اشاره به اینکه بیشترین آمار خرید کلزا در استان به شهرستان شوش اختصاص دارد، عنوان کرد: خرید گندم و کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه تاکنون ۱۰ درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد.

بهرامیان با بیان اینکه ۶ مرکز خرید کلزا و ۱۲ مرکز خرید گندم در شهرستان شوش وجود دارد، تصریح کرد: مسئولیت پرداخت وجه خرید محصول کشاورزان بر عهده اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی است و در حال حاضر نیز وجوه خرید بر اساس تاریخ تحویل، در حال پرداخت است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه-پیام امروز

«القاصی» در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه گفت: در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *