سوله آکام فلز

مطمئن بودن پروژه نیکان مروارید شهر آری یا خیر؟

پروژه نیکان مرواریدشهر

پروژه نیکان مرواریدشهر

منطقه ۲۲ به ویژه چیتگر جایی است که جمعیت در حال افزایش است و تقاضا برای خدمات اولیه رو به افزایش است. معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پروژه های ساختمانی تجاری و تفریحی وجود دارد که برخی از آنها به اختصار توضیح داده می شود.

دسترسی به شریان های اصلی

دسترسی به مجموعه مهمترین عامل در رتبه بندی برنامه های تجاری اداری محسوب می شود. هرچه دسترسی به آن سریعتر و آسان تر باشد، مجموعه محبوب تر خواهد بود.

امکانات عمومی مجموعه

وجود خدمات و کالاهای مختلف، وجود پارکینگ، امکانات تفریحی، فضای بازی کودکان، حمام، فودکورت، سینما، وای فای، امکانات ویژه و غیره باعث می شود مردم هزینه تمام اجناس یا موارد مشابه خود را پرداخت کنند. نیازهای خرید فوری شما باید با کالا یا موارد مشابه برطرف شود.

طراحی و مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز

انرژی و ایمنی فضاهای عمومی بسیار مهم است. هرچه سطح امنیت بالاتر باشد، خطر بیشتر است. مواد و کیفیت استفاده شده در ساختار اصلی فروشگاه سرگرمی بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. بنابراین معمولاً مواد با کیفیتی وجود دارند که از مواد با کیفیت با تمام مشخصات استفاده می کنند.

چیدمان و پرسپکتیو

یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی پروژه های برتر چیتگرو و به خصوص تمامی مراکز خرید، این معیار ممکن است برای واحدهای اداری مهمتر از واحدهای تجاری باشد. ظاهر منحصر به فرد و مطلوب این پروژه را بهتر از سایر مجموعه ها می کند.

پروژه نیکان مرواریدشهر

بهترین تعاونی مسکن چیتگر کدام است؟

در این مقاله به مفهوم، فرآیند و هدف ایجاد و ایجاد پشتیبانی می پردازیم. همچنین بهترین و مطمئن ترین مددکاران اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه معرفی خواهند شد.
تعاونی گروهی از افراد است که گرد هم می آیند و بر اساس سرمایه گذاری و قوانین و مقررات خاص برای اهداف و منافع مشترک کار می کنند. تعاونی ها بر حسب فعالیت به دو گروه تولیدی و توزیعی تقسیم می شوند. با توجه به عضویت آنها می توان آنها را به دو گروه و خاص تقسیم کرد.

موسسه تعاونی سپاشهر

یکی از معروفترین و معتبرترین شرکتها در منطقه ۲۲ (چیتگر) شرکت سازور پایداران ابنیه‌شار (سپاشهر) است. این شرکت معروف هم اکنون در حال ساخت پروژه های بانک ملی (ایران)، سفیر، کامرانیه، دیپلمات و الهیه فرشته است.

تعاونی مسکن ثمین

تعاونی مسکن ثمین یکی از تعاونی هایی است که در زمینه پروژه های عمرانی، مالکیت زمین، خرید ساختمان های عمومی و ساخت و ساز فعالیت می کند.
این تعاونی پروژه های متعددی را در منطقه ۲۲ تهران اجرا کرده است که از آن جمله می توان به احداث برج مسکونی برسیا در فازهای ۱، ۲ و ۳، مشارکت در ساخت پروژه اداری-تجاری آرتمیس و پروژه نیکونیل نیکان اشاره کرد. مجموعه ای از پروژه های پیش فروش فاز ۱ و ۲ در مروارید شهر در حال ساخت است.

بنیاد تعاون نظامی جمهوری اسلامی (بتاجا):

تعاونی بتاجا برای تامین مسکن پرسنل نظامی پروژه های متعددی را در منطقه B با بخش هایی به نام ABCDE اجرا کرده است که هر منطقه دارای چندین برج با امکانات کامل است.

پروژه های محبوب و قابل اعتماد در چیتگر

معتبرترین پروژه های ملکی در منطقه ۲۲ تهران با موقعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوای مطلوب، چشم اندازهای دیدنی، پتانسیل رشد بالا و امکانات مجلل مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران املاک قرار گرفته است. پروژه های این منطقه برای مقاصد مسکونی، اداری، تجاری و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. بنابراین برای خریداران بسیار مهم است که بدانند با چه شرکتی کار می کنند و در چه پروژه ای مشارکت دارند.

پروژه نیکان مرواریدشهر

منطقه مروارید شهر یکی از مناسب ترین مناطق تهران است و پروژه های زیادی در این منطقه در حال ساخت است. این منطقه به دلیل وسعت زیاد، آب و هوای خوب و دسترسی به مترو و مراکز خرید آینده روشنی خواهد داشت. پروژه نیکان یکی از پروژه های شناخته شده در این منطقه است که توسط تعاونی ها با مصالح ساختمانی قابل قبول ساخته می شود.

پروژه نیکان در زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع با تراکم مفید ۳۴۸۰۰ متر مربع در قالب ۶ بلوک ۱۱ طبقه با متراژ های ۸۲ متر تا ۱۶۵ متری ۲خواب و ۳ خواب در مجموع ۷۰۰ واحد مسکونی در مرحله اتمام گودبرداری و شروع فنداسیون میباشد.متراژ واحدهای تجاری هم بین ۲۰ تا ۲۸ متر میباشد.

 

پروژه زاگرس

یکی دیگر از پروژه های تجاری پرطرفدار در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاران، پروژه زاگرس یا لکسون ۲ است که به دلیل داشتن مالکیت یک شرکت معروف محبوبیت دارد. این پروژه همچنین جزو مشارکت عمرانی همت سپاه است که پروژه های موفق و بسیاری از پروژه های مدرن در حال ساخت و همچنین پروژه زاگرس را تولید کرده است.
این پروژه به دلیل مجاورت با مجموعه های تفریحی از جمله بام لند، دریاچه خلیج فارس، پارک جوانمردان، ایران مال و … از موقعیت و ظاهر منحصر به فردی برخوردار است. پروژه زاگرس به دلیل دارا بودن سالن ورودی مدرن و مجلل، تجهیزات مدرن و شرایط پیش فروش آسان، جزو ۲۲ پروژه برتر املاک منطقه است.

برج تریتیوم

برج های دوقلوی تریتیوم شامل ۲۶ طبقه تجاری است که بسیار شیک و زیبا هستند و در نزدیکی ایران مال قرار دارند.

آخرین سخن

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و به روز در مورد تعداد پروژه های معتبر در چیتگر، پیشنهاد می شود با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۰۰۰۹۴۰ مسکن صدف تماس گرفته و یا به وب سایت این مجموعه به آدرس sadaf22.com مراجعه نمایید.

حتما ببینید

پروژه نیکان

پروژه نیکان چیتگر: طراحی مدرن و خاص برای زندگی بهتر این عنوان که “طراحی مدرن …

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *