تازه ها
سوله آکام فلز

اصلانی: فرق نمی‌کند در فینال با چه تیمی بازی کنیم

گارد راس تیم بسکتبال ذوب‌ آهن گفت: فرقی ندارد حریف ما در فینال چه تیمی باشد. همه تلاشمان را به کار می‌گیریم که قهرمان شویم.

به گزارش ایسنا، فرید اصلانی گارد راس تیم بسکتبال ذوب‌ آهن اصفهان پس از صعود این تیم به فینال لیگ برتر گفت: واقعا بازی‌های خیلی سختی مقابل نظم‌آوران داشتیم. امسال شاهد یکی از لیگ‌های باکیفیت بودیم و حتی در مرحله گروهی نیز بازی‌های سختی داشتیم. سه تیم از تیم‌های نیمه‌نهایی در گروه ما بودند و بازی‌ها واقعا پر فشار بود.

او درباره سری نیمه‌نهایی مقابل نظم‌آوران هم گفت: سیرجان تازه به لیگ آمده است اما واقعا تیم خوبی بود. تیم ما نیز با این که بازیکن خارجی نداشت، با یک همبستگی بین بازیکنان، همچنین با تلاش کادر فنی و مسئولان باشگاه در این فصل عالی کار کرد تا به مهم‌ترین هدف باشگاه که فینال بود دست یافتیم.

ملی‌پوش ذوب‌ آهن ادامه داد: بزرگ‌ترین هدف ما رسیدن به فینال بود و از روز اول برای قهرمانی جنگیدیم. فکر می‌کنم همین هدف باعث شد به این خواسته برسیم و خوشبختانه خدا هم جواب زحمات ما را داد.

او درباره پیش‌بینی خود از حریف ذوب‌ آهن در فینال نیز گفت: برای ما فرق نمی‌کند چه تیمی بالا بیاید. هر دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم قابل احترام و باکیفت هستند. همین تیم سیرجان هم باکیفیت بود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در فینال نیز موفق باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند-پیام امروز

دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران یادواره آزادسازی خرمشهر در شهر‌های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *