سوله آکام فلز

تداوم صعود تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

به گزارش خبرگزاری پیام امروز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی ماه اوت ۲۰۲۳ را منتشر کرد که ثبت امتیاز تورنمنت‌های بین‌المللی آزاد ترکیه موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد.

براساس این گزارش، در گروه آقایان و در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی با مدال طلای رقابت‌های ترکیه جمع امتیازات خود را به عدد ۱۷۳٫۳۶ رساند و با پنج پله صعود به رتبه پانزدهم رسید. در همین وزن ابوالفضل زندی که مدال طلای وزن دوم ترکیه را کسب کرده بود؛ با چهار پله صعود و ۱۶۳٫۶۰ امتیاز در جایگاه بیستم ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی با کسب مدال طلای مسابقات ترکیه با ۱۹۷٫۸۸ امتیاز و پنج پله صعود در مکان سیزدهم ایستاد. در همین وزن رضا کلهر با وجود دوری از میادین با کسب ۱۵۲٫۱۲ امتیاز در رده بیست‌وسوم قرار گرفت. دانیال بزرگی نیز با کسب ۸۵٫۵۵ امتیاز در رده پنجاه‌وچهارم قرار گرفت.

همچنین در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری که در ترکیه به نشان نقره دست یافته بود با ۱۸۶٫۰۶ امتیاز یک پله صعود کرد و به رده چهاردهم رسید. میرهاشم حسینی با ۱۰۸٫۰۹ و سه پله صعود در جایگاه سی‌وسوم و امیرمحمد بخشی نیز با ۸۲٫۱۳ امتیاز در رده پنجاهم جای گرفتند.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب ۱۵۰٫۰۴ امتیاز، دو پله صعود کرد و در جایگاه بیست‌وچهارم ایستاد. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی نیز که به دلیل مصدومیت مدتی است از شرایط تمرین دور است با ۱۲۰٫۷۸ امتیاز در رده سی‌ویکم قرار گرفت. آرین سلیمی بعد از کسب طلای رقابت‌های آزاد ترکیه با ۱۱۷٫۱۴ امتیاز در رده سی‌ودوم قرار گرفت و علیرضا نادعلیان هم با ۹۴٫۰۷ امتیاز در رده سی‌وچهارم جای گرفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم نیز مبینا نعمت‌زاده همچنان با همان ۱۹۷٫۴۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. غزل سلطانی با ۱۰۶٫۵۹ و سعیده نصیری با ۹۲٫۴۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های چهل‌ودوم و پنجاه‌ودوم را در اختیار دارند.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم با ۳۱۱٫۰۷ امتیاز رده پنجم رنکینگ المپیکی را در اختیار دارد. در این وزن زهرا شیدایی با ۷۹٫۱۰ امتیاز در رده پنجاه‌وسوم و نسترن ولی‌زاده نیز با ۵۶٫۱۰ امتیاز در جایگاه شصت‌وهفتم قرار گرفتند.‌

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۷- کیلوگرم با کسب ۱۰۴٫۰۴ امتیاز در جایگاه سی‌وچهارم قرار دارد. در همین وزن ملیکا میرحسینی با ۸۵٫۳۱ امتیاز سه پله صعود کرد و به رده چهل‌وسوم رسید.کوثر اساسه هم با همان ۷۷٫۳۷ امتیاز قبلی به جایگاه پنجاه‌وچهارم رفت و زینب اسماعیلی با ۴۷٫۰۵ امتیاز در رده هفتادم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده با ۶۷٫۲۵  امتیاز در رتبه چهل‌وسوم قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل نیز با ۴۹٫۵۴  امتیاز در رتبه پنجاه‌وچهارم رنکینگ المپیکی ایستاد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شرمنده هواداران نشدیم/ روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم-پیام امروز

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *