سوله آکام فلز

تن‌هاخ: این بهترین بازی‌مان نبود/ به صورت تیمی باید هوشمندانه‌تر بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۳ بر صفر بورنموث را از پیش‌رو برداشت و چهارمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را به ثبت رساند، پس از این دیدار گفت: ما با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدیم و از این بابت خوشحالم، اما این بهترین بازی ما نبود. ما به صورت تیمی باید هوشمندانه‌تر بازی کنیم و اهداف بزرگی را برای خود ترسیم کنیم اما گاهی اوقات خوش‌شانس هم هستیم. واکنش‌های داوید دخه‌آ در این بازی عالی بود.

وی همچنین در تمجید از گلزنان خود در این دیدار اظهار داشت: گل‌های‌مان در این دیدار را دوست داشتم. از عملکردمان در ضربات شروع مجدد راضی هستم، ما روی این ضربات سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. کاسمیرو گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند، اما گلی که لوک شاو روی ضدحمله به ثمر رساند عالی بود. این یک پاس خوب از آلخاندرو گارناچو بود اما شاو خودش پایه‌گذار این گل بود. لوک واقعاً پویا بود و سرعت زیادی داشت، اما همه بازیکنان تهاجمی ما نیز حرکات درستی انجام دادند و واقعاً از این بابت خوشحالیم. گل آخر (گل رشفورد) هم خوب بود، جایی که لوک شاو پاس خوب داد و حرکت برونو فرناندز عالی بود و سپس شاهد ضربه تمام‌کننده رشفورد بودیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد درباره وضعیت هافبک هلندی‌اش و مهاجم فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: خیلی زود است که بگوییم مصدومیت فن‌دبیک چقدر جدی است. باید ۲۴ ساعت صبر کنیم و سپس تشخیص درست را انجام دهیم. تیم پزشکی باید کار خود را انجام دهد اما مصدومیت دونی خیلی جدی به نظر نمی‌رسد. در مورد وضعیت مارسیال هم باید بگویم که اوضاع او خوب خواهد بود. آنتونی بازی را ادامه داد، بنابراین امیدوارم بتواند یک شبه ریکاوری کند و برای بازی روز جمعه (مقابل اورتون در جام حذفی) سرحال و آماده  باشد.

تن‌هاخ در پایان با اشاره به روند خوبی که تیمش در پیش گرفته، تأکید کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم و این باید یک روند معمول برای‌مان باشد. روند باید به این صورت باشد که بازی بعدی را ببریم و به بازی بعد از آن نگاه نکنیم. ما باید تنها روی بازی بعدی تمرکز کنیم، بنابراین باید انرژی و آماده‌سازی خود را معطوف به بازی با اورتون کنیم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد-پیام امروز

سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ‌های فوتبال آسیا سهمیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *