سوله آکام فلز

جوان: برای مصاف دوباره با سرلک آماده می‌شوم/ خوب شد به جام جهانی آمریکا نرفتم

احمد جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه با وجود عملکرد درخشانش در ماه‌های گذشته، اما در مسابقات امیدهای جهان کارنامه خوبی نداشت و در بین نفرات اعزامی به جام جهانی آمریکا هم قرار نگرفت، اظهار داشت: در اسپانیا با اشتباهات خودم به حریف آلمانی باختم، او هم در ادامه باخت و فینالیست نشد تا من از دور رقابت‌ها حذف شوم. البته خوب شد به جام جهانی نرفتم، چون فاصله این مسابقات با رقابت‌های کشوری کم بود و من باید در این مسابقات نتیجه خوبی بگیرم.

وی ادامه داد: یک ماه است که تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرم.

این کشتی‌گیر ۱۹ ساله مشهدی شرایط وزنی‌اش را مناسب دانست و تأکید کرد: ۶۱ کیلو هستم و برای حضور در ۵۷ کیلو وزن زیادی کم نمی‌کنم. تا المپیک حتماً در ۵۷ کیلو می‌مانم و بعد از آن در مورد تغییر وزن تصمیم‌گیری می‌کنم.

 

جوان در مورد احتمال رویارویی دوباره‌اش با علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۲۱ گفت: سرلک حریف خوبی است، سعی می‌کنم در مسابقات کشوری شکستش دهم تا بتوانم به قهرمانی آسیا بروم. من تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیای بزرگسالان را ندارم و تلاش می‌کنم با اولی در رقابت‌های کشوری، به این رقابت‌ها رفته و مدال بگیرم.

او که در مسابقات جام تختی موفق به شکست سرلک شد و در ادامه چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۲ در تورنمنت تونس به او باخت تا دوبنده تیم ملی را از دست بدهد، تصریح کرد: این بار تمام تلاشم را خواهم کرد که بتوانم او را شکست داده و به تیم ملی برسم.

جوان در مورد همراهی تیم تاکستان در جام باشگاه‌های جهان گفت: بعد از لیگ قراردادهای ما تسویه شد، در مورد حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان هم با من صحبت شده است، اما هنوز قرارداد نبستیم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران-پیام امروز

پرونده مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *