سوله آکام فلز

حسرت جام حذفی، استقلال را از قهرمانی لیگ دور می‌کند؟

یک بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت اگر بخواهند حسرت جام حذفی را بخورند، قهرمانی لیگ برتر را از دست می‌دهند.

بهمن طهماسبی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و وضعیت استقلالی‌ها پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: نساجی مقابل استقلال آمده بود که گل نخورد و در جام حذفی هم ما فقط یک بازی در پیش داریم که در نهایت استقلال این بازی را باخت و نساجی نیز در حال حاضر جزو ۴ تیم نهایی این مسابقات است.

او ادامه داد: الان مهم این است که استقلال در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و تلاش برخی این است که استقلال را از صدر جدول دور کنند. چیزی که به نظر من باید مهم باشد، این است که استقلال شرایط را به سمت قهرمانی در لیگ برتر پیش ببرد.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره ۶ بازی پیش روی آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال بازی‌های خیلی سختی دارد. آبی‌ها با سپاهان، مس رفسنجان و فولاد در خارج از خانه بازی دارند. اگر استقلال در این بازی‌های سخت، ۴ امتیاز به دست بیاورد، به نظر من می‌تواند خود را برای قهرمانی مهیا کند. باید دید شرایط چگونه رقم خواهد خورد. استقلال با کسب ۴ امتیاز در این بازی‌های حساس می‌تواند امید زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

طهماسبی درباره شرایط استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل روند خوبی داشت و یک باخت مقابل نساجی در جام حذفی، نمی‌تواند این تیم را را دچار مشکل کند. فقط دور شدن از یک جام شاید باعث برخی مشکلات شود. فرهاد مجیدی و بازیکنان می‌دانند اگر بخواهند حسرت جام حذفی را بخورند، قهرمانی لیگ برتر را از دست می دهند. گذشته دیگر به تاریخ پیوسته است. برای استقلال هم باید آینده و اتفاقات پیش رو مدنظر باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت:  امیدوار به قهرمانی استقلال هستم. این تیم با وجود مشکلاتی که وجود دارد و برخی‌ها نمی‌خواهند این تیم به قهرمانی برسد، بازهم پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مخالفت سازمان لیگ با کاهش قیمت بلیت بازی پرسپولیس-پیام امروز

مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشتند که بازی پرسپولیس – سپاهان را با بلیت رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *