سوله آکام فلز

حماس در حال طراحی راهبرد جدید برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اجلاس سازمان همکاری کشور‌های اسلامی و نقش آن در تحولات غزه گفت: متاسفانه این سازمان نسبت به مردم غزه منفعلانه عمل می‌کند و تاکنون هیچ کمکی برای حل مشکلات مردم  انجام نداده و به دلیل نقش عربستان و امارات در این تشکل  و نفوذ سیاست‌های آمریکا عملا کاربردی ندارد.

وی افزود: اگر کشورهای عضو توصیه مقام معظم رهبری را گوش فرا فرا داده و با رژیم جعلی صهیونیستی قطع ارتباط می‌کردند صهیونیست‌ها تا به اینجای کار هم قادر به مقاومت نبودند.

ترقی افزود: در شرایطی که جنایت صهیونیست‌ها به بالاترین حد خود رسیده و معیار‌های ارزشی و انسانی رعایت نمی‌شود این اجلاس هیچ راهبردی ندارد و جمهوری اسلامی ایران در این محفل به اتمام حجت خواهد پرداخت تا این کشور‌ها در آینده مدعی نشوند که هشداری به ما داده نشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به تحولات اخیر غزه متذکر شد: علی رغم فشار بالایی که بر مردم فلسطین وجود دارد، اما آن‌ها دست از مقاومت بر نمی‌دارند و دائما ضربات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد می‌کنند و تلاش دارند تا تمام تجهیزات صهیونیست‌ها را از بین ببرند و به نظر می‌رسد که حماس برای آغاز ماه مبارک رمضان از راهبرد جدیدی برای مقابله با اسرائیل رونمایی خواهد کرد و این باعث بروز طوفان دیگری در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

وی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از گرسنگی به عنوان ابزار جنگی علیه مردم غزه گفت: در هیچ جنگی در دنیا از چنین راهبردی استفاده نمی‌شود و در نبرد بین روسیه و اوکراین هم از چنین تاکتیکی استفاده نمی‌شود، اما اسرائیل با نهایت ددمنشی از طریق گرسنگی دادن به مردم می‌خواهد آنان را مقابل نیرو‌های مقاومت قرار دهد، اما این راهبرد جواب نخواهد داد.

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند-پیام امروز

۱۴:۲۶ – ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶ – ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ عضو هیات رئیسه مجلس:  احمد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *