سوله آکام فلز

رژیم صهیونیستی از استقامت مردم فلسطین واهمه دارد

سید افقهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سیدهادی سیدافقهی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره یه اجلاس سازمان همکاری کشور‌های اسلامی و نقش آن در تحولات غزه گفت: کلید واژه‌ای برای آن چه در غزه رخ می‌دهد وجود ندارد و سازمان ملل، اتحادیه عرب و سازمان همکاری کشور‌های اسلامی کاری برای مردم فلسطین نمی‌کنند.

او افزود: این سازمان تنها به ارائه یک بیانیه مبنی بر توقف جنگ بسنده می‌کند و مقام معظم رهبری خطاب به کشور‌های عضو این سازمان فرمودند شما که نمی‌توانید کاری برای توقف جنگ کنید پس حداقل از ابزار فشار وقوع رابطه اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنید، اما برخی کشور‌های این اتحاد مانند مصر همچنان ارتباط خود را از دریا و خشکی با رژیم اشغالگر قدس حفظ کرده اند در واقع توقعی نیست که کشور‌های عضو کاری کنند فقط‌ای کاش خیانت نکنند مگر این سازمان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین تشکیل نشد؟ ایران مواضع حجومی و مطالبه گری دارد، اما اجماع این سازمان منفعل هستند.

کارشناس مسائل غرب آسیا متذکر شد: جنگ غزه به دلیل مقاومت بی نظیر مردم فلسطین افتخار آفرین و ستودنی است و حماس پیش از این گفته بود که تا شش ماه تاب می‌آوریم، اما اکنون می‌گویند جنگ مفتوح است و تا هرکجا که اسرائیل ادامه دهد می‌جنگیم، اما نمی‌شود از قصاوت رژیمی که مردم را به خاطرآردو نان می‌کشد گذشت از طرفی این رژیم کودک کش علاوه بر کشتار مردم فلسطین از گرسنگی به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کند تا تعداد کشته شدگان را بالا ببرد و همچنین مردم غزه را علیه حماس بسیج کنند، اما مردم غزه با تکیه بر قرآن برابر رژیم صهیونیستی پایداری می‌کنند و بسیاری از کودکان و مردمان فلسطین از حافظ قرآن هستند.

سید افقهی گفت: رژیم صهیونیستی تا کنون به اندازه چهار بمب اتم بر سر مردم غزه آتش ریخته و اکنون تلاش می‌کند بین حماس و جهاد اسلامی تفرقه افکنی کند و به هر راهی متوسل می‌شود تا مانع پیروزی غزه شود چرا که از مقاومت مردم فلسطین واهمه دارد.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکا به اندازه دو کامیون از آسمان برای مردم فلسطین غذا می‌ریزد و باید خجالت بکشد این کشور سه بار در شورای امنیت توقف جنگ را وتو کرده و مانع کمک رسانی به مردم شد.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

چرا تهران باید تقسیم شود؟-پیام امروز

چندی است که تقسیم تهران بار دیگر از زبان مسئولان شنیده می‌شود. براساس گفته‌های مسئولان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *